God helg, dere ❤

Helg jo!

Åhhh, denne dagen har jeg gledet meg leeenge til. Stille og rolig helg med familie og venner og juleoppvisning i stallen på søndag. Fredagen begynte med flere timers frokost/lunsj hos venninne med gossip og babykos. I tillegg har jeg rukket å få vaksinert både Pippi og Mia, selv om det sort ut et øyeblikk her, siden katter har det med å lukte at det er fare på ferde når reiseburet blir funnet fram. Mia var derimot snillheten sjøl, og hun sjarmerte alle i senk der hun vandret sorgløst rundt på oppdagelsesferd, mens Pippi var alle veterinærenes skrekk. Hylte og bar seg, og gjorde stort nummer ut av en spray og sprøyte som var over på nullkommaniks. Nå er det derimot gjort, så nå trenger jeg bare en bitteliten bekreftelse på at alt er ok, før jeg kan komme med hemmeligheten jeg har hatt en liten stund nå. Jeg gleder meg altså så til denne lille forandringen i husstanden vår, men må altså smøre meg med bittelitt tålmodighet før jeg slipper bomba. Nei, ikke misforstå, dette er ingen gedigen greie altså, men det betyr nå allikevel en livsstilsforandring som jeg tror kan gange oss alle.

 

Akkurat nå så er Dennis innom en tur og lader opp til årets FC Show julebord, mens vi andre venter i spenning på å få reise til Sola og gå på show. Svartnissen har nok funnet på noen stygge sprell i år også tenker seg. Barnas Store Julerevy i Sola Kulturhus er nok den forestillingen Mille gleder seg mest til hver bidige år. Hun får aldri nok av denne gale humoren, og det gjøre jammen ikke jeg heller. Dette er like moro for liten og stor, så hysterisk til tider at venninnen min faktisk tisset seg ut under latterkrampen sin for noen dager siden. Hun skal faktisk være med i kveld også, hun får aldri nok, så det kan jo bli fryktelig spennende…

 

Da er det bare å ønske dere alle en riktig god helg! Kos dere masse, Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #jul

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg