Vi stappa til vi skamma oss!

God kveld, folkens!

Dette innlegget må dere lese med en mors og datters elleville gla´stemme. Jeg pleier som regel aldri å hive meg på januarsalget, for da pleier det å være ganske så skrapt i lommeboka etter endt bursdag- og julefeiring. Nå derimot priser jeg meg lykkelig over at jeg tok i mot rådet om å komme meg ut på Forus i en fei etter å ha vært i stallen tidligere i dag. På PetXL var det nemlig posesalg, og det kan i og for seg være ganske så spennende og ikke minst innbringende.

Jeg var ikke noe særlig optimistisk eller høy i hatten da vi var på vei mot kassa med en fullstappa pose som hvert øyeblikk kunne revne. Mille på sin side synes dette var så spennende og moro, at hun hinkehoppet bortover som den blidfisen. Jeg lot henne med vilje gå (hinke) litt i forveien, for å se minen i ansiktet på kassadama når vi kom, og gudskjelov så smilte hun bare og var helt enig med oss om at vi hadde gjort litt av et kupp.

Jeg tror kanskje jeg må være enig med Bjørn Erik når han sier jeg er en kløpper i å få plass til absolutt alt av ting og tang når vi er på reisefot. Hvert bidige lufterom ble flittig brukt, og hold dere fast, hele 14 hesteting ble med oss hjem av en nette sum på 500 kroner. Ridejakke, ridbukse, caps, to stevneskjorter, to ørehetter, fire sett kopper, grime og leietau og et julelendedekken. Jeg tror ikke jeg overdriver, det kan faktisk være mulig at vi har haia til oss varer for 4-5000 kroner. Halleluja, Mille (og mora) er i himmelrike!

 

Nå skal Mille-mor bytte ut det fancy ridetøyet med pysjen, og så tenkte jeg vi skulle komme oss på TV2 Sumo og få sett kjendis Farmen som begynte for fullt i går. Det går for seint på kvelden til at Mille kan se programmet samme dagen det sendes, så det er godt vi kan se alle opptakene i etterkant akkurat når vi vil. 

Jeg håper dere alle har hatt en fin start på det nye året, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #hest

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg