Digger denne formen for kaos!

Oioioi, nå skjer det! Mannen har plutselig fått det for seg at han skal male resten av taket, og jeg jubler.

Jeg er som de fleste andre glad i å ha det ryddig rundt meg, men nå flyter det rot overalt. Jeg er derimot i himmelriket, for nå blir det endelig ordnings på tingene her hjemme. Han hunken min har dessverre ikke så mye energi igjen etter en lang uke på jobb og reise, og det er forståelig. Det er ikke alltid så enkelt å finne ekstra overskudd til å ta tak på de litt større prosjektene, men nytt år gir tydeligvis nye muligheter. 

Det hjelper nok litt på at vi begge har vært flinke siden nyttår med hva vi døtter i oss. Når man først mestrer noe, følger det gjerne andre positive bivirkninger med i kjølevannet. Vekta er på lag, men det er selvsagt ikke alltid like enkelt. Kveldene er til tider uutholdelige, de er ofte verst. Vi blir utrolig rastløse av å ikke ha snop rundt oss, så da kom plutselig idéen om å ta taket…og etterhvert også den ene stueveggen. 

Med litt detektivarbeid er drømmen om å bo i en skog like rundt hjørnet. Venninnen min klarte å koble meg til malerfirmaet som har gjort oppusingsarbeidet på jobben hennes, og en hyggelig kar har klart å hoste opp “den levende skogen”, altså tapeten full av grønne blader. Det er fjorårets modell, og malerfirmaet er i ferd med å skifte leverandør, men med hyggelig fremtoning og litt “be på mine knær” holdning, løste det seg. Skogshula vår blir snart en realitet, og jeg gleder meg altså sååå mye ❤

 

Katten vår Mia elsker at Bjørn Erik pusser opp, men jeg vet ikke om han blir like glad over å se at all maskering på gulvene er revet opp og lekt med.

Tenk, snøen ligger her som et tynt lag ennå, og det er altså så vakkert. Vi jentene skal kle oss opp i ull nå, og komme oss ut til Sol. Mille har ridetime med Helle, og disse dagene er som oftes de beste i stallen. Mille konsentrerer seg maksimalt og får mye tilbake i form av god mestringkontroll.

Håper uke har vært snill mot dere alle, tenk, snart banker helgen på…

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg