Helgen skal nytes med magiske tøfler varmet opp i mikroen!

-reklame/sponset produkt-

Helg jo!

I skrivende stund ligger bestis Tonje, mellomstemannen Pelle og jeg i sofaen og ser serier mens Mille og Bjørn Erik er i konserthuset og opplever idolene Prebz og Dennis. Vi har en avslappende helg i vente, vel, vi er selvsagt ikke helt ferdig med å male taket, men utover det så skal vi gjøre niks nada.

Men hallo dere, se hva som kom i posten fra Coolstuff i dag! Enhjørningstøfler med uttagbare varmeposer i. Etter kun 90 sekunder i mikroen holder de føttene mine varme i hele 1,5 time, og det jo er helt magiskt. De fleste av dere har sikkert fått med seg at jeg sliter skikkelig for tiden, for jeg fryser jo konstant. Det følger dessverre med det å ha fibromyalgi, men føttene er det nå i alle fall litt håp for. Jeg tror sannelig de må få være med meg til sengs også, for makan til effekt skal man leite lenge etter. I´m in heaven, with my new lovely unicorns ❤

 

Der kom minien og hunken min hjem igjen, og Linni er også på plass. Bestis har laget taco, så nå blir det kosemoseoverdose.

Go helg, fininger! Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg