Mille og pappa tid ❤

God lørdag, folkens!

Guriland så godt det er med innehelg, dere. Det raser verdens sureste vær utenfor dørene her, så jeg har kapitulert og nekter å gå ut. Det males, spilles og puttles om hverandre, og akkraut der kom bestis Tonje på besøk også. Snopedagen gjorde jeg unna i går, blæææ, så mens de andre gjerne koser seg litt ekstra i dag, må jeg finne frem salaten min igjen. Jaja, sånn er det bare, men så kommer resultatene også da…håper jeg.

I går var Pelle, Linni, Mille, Tonje, Bjørn Erik og jeg samla til taco kveld, men før det var minsten i byen med pappaen sin. Hun fikk nemlig Prebz og Dennis billetter til bursdagen sin i november, og skulle endelig innkasseres gaven. Dette er duoen sin avslutningsturne´ til Mille sin store skuffelse, men selve showet fikk henne nå i alle fall på mye bedre tanker. Jeg var litt usikker på om papsen ville like det her like mye som henne, men de kom nå hjem her humrende begge to.

Jeg aner ikke hvor mange timer Mille har brukt på YouTube videoene til disse gutta, hvor mange ganger jeg har funnet henne hikstende av latter til ablegøyene deres, og for en gangs skyld forsto pappaen henne. De appellerer stort til de unge, de leker og har det gøy hver bidige dag, og jeg er overbevist om at de faktisk har beriket hverdagen til Mille.

 

Dennis Vareide skrev til eldstemannen vår Dennis i går, så klart til ellevill jubel fra Mille.

Nå blir det nachos på gjengen min og salat på meg, og så skal vi sette oss godt til rette å se “The Hungry Games: Cathing Fire”. Det er tolv års grense og Mille fikk se den første filmen i serien i går, så nå kjører vi på med neste. Bjørn Erik og jeg har selvfølgelig sett de før, for vi ser jo alt, men det er så lenge siden, så det er helt innafor å se dem igjen.

Ønsker dere alle en fabelaktig lørdag!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #prebzogdennis #barn

2 kommentarer
    1. Hei!
      Dere som er så flinke til å gå på ulike show burde dra til nabobyen Sandnes og se Billy Elliot før det er for sent. Fantastisk forestilling både for Mille og foreldrene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg