Hælj, jo!

Jøss, så fort dagene går dere, det er jo helg allerede!

Denne helgen var egentlig planlagt til punkt og prikke, men på grunn av sykdom rundt oss på alle kanter, blir den noe annerledes. Mille skulle egentlig til Hege, men der har hele gjengen ligget syke hele uka, og lille Aiden som vi skulle passe fra i morgen av, har også fått spysyken. Stakkars lille gullet, og ikke minst mora, som ligger langflat ene og alene i hytta i Hemsedal, mens alle de andre er ute og “leker”. Så kjipt!

Bjørn Erik hadde egentlig planlagt hemmelig middagsdate med meg i kveld, men jeg klager ikke her jeg sitter med både han, Pelle, Mille og bestis Tonje rundt meg. To katter og en gloheit Pippi ligger og dromer seg rundt peisen, og på TV´n ruller tredje Hunger Games filmen “Mockingjay”. Vi begynte på triologien i forrige uke, og nå som vi alle plutselig var sammen igjen, kjører vi på videre. Skikkelig filmkos, og tenk det dere, helt UTEN snop! Jeg har altså klart å gå ned 5,1 kg siden første januar, er superstreng mot meg selv, og det går faktisk sånn nogenlunde greit. Det er sannelig ikke enkelt, for sukkersuget melder seg på hver bidige kveld, men jeg må holde ut. Bikinien skal presses på om to måneder, okke som, og jeg nekter å kjøpe ny.

Dagen i dag startet forresten perfekt i byen med frokost “Sjå Inge”. Vi jentene forsøker å treffes et par fredager i måneden, men det var kun tre av oss som kunne, for som sagt så herjer det sykdom overalt nå. Etter et par timer, vel tre timer vel og merke, var stedet så sjokka fullt at vi følte vi burde gi fra oss bordet. Det var uansett på tide å komme seg hjemover igjen, for været var helt upåklanderlig og måtte derfor nytes. Det ble nydelig tur langs sjøen her, og jeg tror sannelig sola skal vise seg hele helga. Det er lov å håpe…

 

Da er det bare å få ønske dere en riktig god held, dere! Nyt og kos dere gløgg ihjæl!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#hverdag #venner #matglede

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg