…og sånn går no dagan ❤

Hallaisendaisen!

Da var Mille akkurat kommet hjem fra skolen, og jeg tenker vi drar i stallen om ikke så lenge. Minsten er for tiden veldig pliktoppfyllende, og spretter i ridetøyet fortere enn svint for å komme seg avgårde. Jeg merker hun har modnet en hel del det siste halve året, og det er så utrolig kjærkomment. Timene i stallen går som en lek, og vi vender ofte hjemover med god samvittighet og nesten alltid som gode venner også.

Det har vært deilig friskt, kaldt og tørt her i Stavanger de siste dagene, men nå har slusene åpnet seg igjen. Det er selvsagt ikke like koselig å gå tur i dette været, men for en herlig følelse, dere, når enn faktisk har gjort det og kommer hjem. Vedboden er fylt opp til randen av tørr bjørkeved, så det fyres flittig, men jeg har beholdt den lange 220 dyna til Bjørn Erik på sofaen. Takler rett og slett ikke å fryse.

I morgen sjekker Rambo ut av Hjemmekennelen, men like etterpå kommer unggutten Hugo på besøk. Bjørn Erik vender også nesa si hjemover fra Lo-skolen, så da er trekløveret endelig samlet igjen. Det står teater og konsert på timeplanen, og lange turer med Hugo så klart, men forvertene skal ha Sol, så det blir en ganske så bedagelig og rolig helg ❤

 

Mille og jeg er stort sett aleine i stallen, men Bjørn Erik stiller opp når tungarbeidet skal utføres. Jeg er glad jeg slipper å få all denne sponen i hus.

Stolt Mille-mor har endelig fått klubbjakka si.

Sliten og godt fornøyd med dagens strabaser. 

Tenk, nå er det snart helg igjen. Denne uka har jammen meg flydd avgårde.

Håper dagen er god mot dere, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #barn #hjemmekennel

1 kommentar
    1. Veldig bra og spennende innlegg
      fine bilder du har på bloggen din
      du skriver utrolig bra. fortsett med den gode jobben
      Kan du vær så snill ta en tur innom bloggen min :)? Legge igjen en kommentar?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg