Kuleste Harry-greie ever!

Åhhh, herrejemeni så kult! Nå har han far handla igjen fra Kina, og jeg ler så jeg griner.

I denne oppusningsperioden forsøkte jeg å få Bjørn Erik til å gå med på at vi skulle kvitte oss med vinstativet på veggen stua og heller slå opp en fem-seks små helt enkle pyntehyller. Jeg har nemlig lenge hatt lyst til å bruke Costa Boda glassene jeg fikk for en evighet siden, og synes det er synd å la de stå oppe på et skap å støve ned. Jeg tenkte å fordele disse glassene utover hyllene og også finne frem en rekke små fotografier i rammer. Da kunne jeg hatt te-lys i glassene og fått farger, minner og liv på denne veggen i stenden for dette kjedelige vinstativet.

Hunken nekta plent. Ikke pokker om han hadde lyst å borre flere hull i veggen. Han synes dette var en usedvanlig dårlig idé fra min side, og jeg sutra selvsagt litt fordi jeg så for meg hvor fint det kunne ha blitt. Bjørn Erik mente uansett han skulle finne på noe smart med disse tretten glassene, og i dag ble tanken hans satt ut i livet. For i pakken som ankom på posten i dag, fant jeg en rekke batteridrevne te-lys, med fjernkontroll til. Fjernkontrol dere, jeg lo så jeg grein, trodde ikke i min villeste fantasi at dette fantes, og jammen funka det også.

Nå har han far tent i ovnen og på nullkommaniks er tretten fake-te-lys tent med et trykk. De blafrer faktisk litt også, BRØL! Så Harry morsomt, at det faktisk er verdt et forsøk, thihiii…

 

Jaja, jeg gleder meg til å se hva Mille-mor synes om dette humbuget. Kjenner jeg henne rett så himler hun bare med øynene av oss. 

Jeg håper startet på uken har vært fin og at kvelden blir likeså, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg