Nå matcher dyra stua…

God kveld, dere!

Nå sitter jeg og beundrer den nye veggen Bjørn Erik og Brede fiksa i helgen. Den er helt rå, skikkelig back to the 60´s fin, men jeg kan dessverre ikke vise dere den riktig ennå. TV´n er nemlig ikke kommet på plass igjen, da hunken i huset vil at tapeten skal tørke i ytterligere et døgn til, men jeg formelig klør i fingra etter å begynne å style opp rundt den.

Jeg har sagt det før og sier det igjen, det er søren meg ikke bare bare å pusse opp. Vi skulle først og fremst kun ta taket og den ene veggen, men nå ser jeg at TV-benken også trenger noen små justeringer. Godt vi ikke trenger å bytte ut hele, rammen kan beholdes, men det hadde vært fint å bli kvitt skuffene som er i sølv og heller skaffet noen i eikemønster i steden. Jeg tror derimot jeg venter noen dager til med å nevne denne idéen, for nå ser jeg at Bjørn Erik er skikkelig lei og ferdig for denne gang. Han klikker av alt dette “dillet” mitt som han kaller det, han vil på ingen måte forandre på noe som helst så lenge det er funksjonelt.

Han surna derimot ikke når nytt klorestativ til kattene kom inn dørene her. Ville vel egentlig ikke ha stativ i det hele tatt, men hun nye frøkna vår lar det gå hardt utover endene på sofaen hvis hun ikke har dette å sysselsette seg med. Det gamle som fulgte med katten ble derfor gitt bort til nye eiere, mens det nye nå pryder stua vår. Kattene sloss faktisk om å få bruke det, og Mia, the tiger, vinner kampen ni av ti ganger. 

Er ikke “blomsten” fin, dere? 

 

For ei primadonna!

Kloregreier all over.

På tide å sjekke ut hva som skjer i andre etasjen.

Alt angripes!

Hei! Hvor har du tenkt deg?!

Dette ble selvsagt ikke tatt særlig godt i mot.

Nå er vi ferdig med å vaske alle trekkene til sofaen, noe som i følge vaskelappen ikke var mulig, og nå står pleddene og pynteputene for tur. Jeg har kjøpt inn nye palmeblader og noen andre grønne bla´greier jeg ikke veit navnet på, og skal begynne så smått å pynte opp rundt her med alt dette levende grønne. Det er så gøy og jeg gleder meg til å vise dere sluttresultatet.

Fortsatt god kveld, klem Nina

 

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg