Friskt!

Oioioi, nå er det friskt ute, dere!

Jeg kan ikke skryte på meg noe lang tuftings med Pippi i dag, det var vi ikke kledd opp varmt nok til, men en liten svipptur opp på øyas høyeste punkt, ble det…så vidt. Uten ull fra topp til tå, ble denne opplevelsen noe friskere enn det jeg setter pris på, og med tanke på at Pippi ikke har underhudsfett i det hele tatt, tok vi oss kun tid til å ta et par bilder for så å skynde oss inn igjen.

Men det er på sånne dager her, man virkelig ser hvor vakkert Norge her. Jeg savner selvsagt mitt kjære Oslo innimellom, men det er ikke vanskelig å forelske seg i det stedet her heller. Noe frustrerende for Pippi innimellom, som er livredd de ville sauene som har blitt utplassert her året rundt for å holde vegetasjonen nede, men en kjærkomment tumleplass for meg.

Det var nå allikevel godt å slenge i noen flere kubber bjørkeved i peisen etter endt tur, og ikke minst komme seg i tøflene, for om ikke så alt for lenge bærer det jo ut igjen for å tilbringe flere timer i stallen. Tirsdag betyr sprangridningen, og jeg tror hu frøkna vår Sol skal få et ekstra tykt dekken på seg etterpå. Det er viktig å passe ekstra godt på disse dyra våre nå, for det her er jammen meg ikke hverdagskost for dem heller…

 

Pippi hørte bjellene til sauene, men så de ikke…

….men det gjorde jeg!

Vi får skrives mer i morgen, dere! 

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#hverdag #foto #natur #utpåtur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg