Jeg lever…men bare så vidt!

Hellu, hellu, herlige dere!

Jeg aner ikke helt hvordan jeg skal begynne på denne takketalen min, hvordan jeg skal klare å nå ut til alle som var med på å gjøre dagen min så fullendt bra. Selve rammen rundt selve feiring stod selvsagt Bjørn Erik for, og det var altså ikke en ting den mannen ikke hadde tenkt på. Alt var gjort i ekte kjærlighet til alt det jeg liker, og bare det i seg selv er jo stort. At han i det hele tatt holdt ut med dansinga og gaulinga mi i sååå mange timer, er helt ubegripelig, og jeg takker han av hele mitt hjerte.

Så var det alle dere fine venner, familie og sist men ikke minst fantastiske lesere. Fyttikatta så snille og rause dere er! Jeg har ikke ord, jeg er målløs over alle de fine hilsningene. Med en gang jeg får tid, så lover jeg å komme tilbake til dere, alle og enhver og takke dere. I love you all a lot 
 

Det kjennes så absolutt på kroppen i dag at den har vært med på litt av vært det siste døgnet, men det skulle jo bare mangle. Jeg kom meg nå uansett til slutt opp til frokost, selv om klokka hadde bikka over tolv, og han omtenksomme mannen min visste nøyaktig hva jeg trengte. Varm toast med ost og et gedigent glass cola. Etterhvert klarte han også å lokke meg ut av skyggen min og inn i sola, men der holdt jeg ut i nøyaktig 45 minutter. Vi er allerede tilbake på hotellet og det skal altså bli sååå deilig og krype til sengs igjen.

Jeg tok selvsagt et lass av bilder i går, og de kommer nok ut etterhvert, men nå må jeg som sagt legge meg til ladning. Vi skrives snart igjen, dere, og igjen TUUUSEN TAKK  

Klem fra ydmyk og takknemlig Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#reise #amerika #ferie #lasvegas

1 kommentar
    1. Gratulera så mykje med dagen som var! Så koselig å få følge dere på turen! Så deilig med varme og sol, den skinner gjennom heilt her til oss. Kjekt å høyre at dagen din blei topp🎈 fortsatt god påske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg