Dave viste oss en helt annen og spennende side av Las Vegas…

Heihei, kjære dere, og takk for at dere fortsatt henger med!

Nå nytes de siste dagene her i Las Vegas med omhu. Vi suser hit og dit for å få med oss det aller siste på ønskelista, men trenger egentlig ikke å stresse, for vi har har allerede bestemt oss for å dra tilbake ganske så snart. For Dave, vårt nyeste vennskap her nede, har bekreftet det vi egentlig allerede visste, Punk Rock Bowling festivalen må oppleves. Så neste gang vi vender nesa vår hitover, er det for å leve ut musikkdrømmene våre, eller egentlig ikke mine, men jeg henger meg nå på så lenge jeg synes det er kjekt.

Før eventyret vårt begynte, skrev som sagt Bjørn Erik på Turbojugend sin Facebook side og spurte om noen ville treffe oss. Dave, som bor her i Las Vegas, var raskt ute med å svare, og det var altså så herlig å endelig få møte denne sjarmerende fyren. Jeg gruer meg egentlig alltid til å møte nye folk, særlig hvis jeg er nødt til å snakke engelsk “all the time”. Dave derimot, “made my day”. Imøtekommende til tusen, varm og lun. 

Vi har aldri vært i den gamle Las Vegas delen “Fremont Street”, men Dave derimot, synes dette representerer byen best. Vi møttes på pizzabaren “Evel Pie”, og veit dere hva, her har de altså den desidert beste pizzaen i verden! Jeg har aldri i mitt liv smakt noe så saftig og godt, så hold dere fast, vi inntok hele tre måltider her den ene kvelden, litt flaut.

Bjørn Erik og Dave fant i alle fall tonen til tusen, og hang sammen som erteris helt til sola stod opp igjen. En skikkelig Rock´n Roll kveld, akkurat sånn vi elsker det…
 

Nå må jeg derimot løpe avgårde dere. Klokka er 20:30 her, og om akkurat en time skal vi være på plass for å få med oss et Cirque de Soleil show. Jeg har sett disse menneskene i action før, og husker jg ble trollbundet fra første stund, så håper det blir like spennende denne gangene også.

Ønsker dere alle en superduper dag, klemmer sendes i fleng fra LV

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#reise #amerika #ferie #lasvegas

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg