Heldige meg!

God kveld i stugu, dere!

Nå har vi akkurat vært forsøkskaninger for Bjørn Erik. Han overrasket oss noe slitne stalljenter med en helt nydelig calzone, og det helt herlig å entre dørene her og synke ned i sofaen uvitende om den fine gesten. Jeg turde derimot ikke å ta så alt for mye, for jeg har fortsatt lørdagens spiseopplevelse friskt i minne, men det var såpass godt at jeg allerede nå gleder meg til restemat i morgen.

Jeg fikk meg altså en herlig overraskelse i dag, men heldige meg fikk faktisk en stor en i går også. Bestis Tonje troppet opp her med verdens nydeligste bolmsterbukett, og ikke nok med det, hun inviterte meg også på middagsdate og konsertopplevelse med en av mine absolutt favoritt artister, nemlig svenske Lisa Nilsson. Jeg blir aldri lei av den dama der, var på utallige konserter med henne på 90-tallet, og tenk, nå kommer hun altså tilbake til Stavanger…og meg 

Det er ikke enkelt å finne på bursdagsgaver når man har blitt et halvt århundre. Jeg har kommet dithen at jeg konstant forsøker å kvitte seg med ting fordi jeg rett og slett har alt for mye, men en opplevelsegave skaper jo gode minner for livet, så dette var virkelig en finfin gave, av fineste Tonje 

Nå ser Bjørn Erik stygt på meg, han vil jeg skal legge bort Macén for å endelig se første episode i sesong to av Westworld. Jeg er egentlig ikke helt klar for å surre meg inn i dette sinnsyke virvaret av noen forskrudde historier igjen, blir helt stressa av det, og man blir jo så hekta også. Har nok uansett ikke noe valg, så da får vi heller skrive mer i morgen dere.

Fortsatt god kveld, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg