En drøm av en kjole i gave fra mamma…

God kveld, kjære dere 

Her hjemme er vi fortsatt i helgemodus, for Mille startet uken med å ha planleggingsdag. Morgendagen derimot, blir ingen hviledag. Mille må tidlig opp for å dra i stallen og øve seg til neste helgs sprangstevne, og Bjørn Erik, som tramper rundt meg her nå, skal holde sin aller første 1. mai tale. Deretter skal vi selvsagt gå i tog, med alle de andre “kameratene”, og høre på enda flere taler, tenker jeg. Det er meldt regn og seks grader, og jeg kjenner jeg fryser allerede, men det stopper oss selvsagt ikke.

I helgen derimot, var værgudene snille mot oss. Strålende solskinn la en nydelig ramme rundt konfirmasjonen vi var i, og endelig kunne jeg vise frem den nye kjolen min. Den ble kjøpt for pengene jeg fikk av mammaen min til bursdagen min nylig, og jeg synes altså den er sååå fin. Jeg har alltid falt pladask for flagrende store ermer, det har på en måte aldri gått av mote inni hodet mitt, så jeg var jo så happy når jeg plutselig snublet over den herlige kreasjonen.

Jeg pleier svært sjeldent å kjøpe kjoler, for jeg går jo omtrent aldri i dem (det er alltid en onepiece som passer for anledningen, vet dere), men det er nå engang sånn at jeg kan kjøpe hva som helst for bursdagspengene mine. Det er fort gjort for noen å la pengene gå rett inn i husholdningen, men det gjør ikke den dama her. De lå en stund og varmet i lommeboka, men så kom jeg altså over DET supersalget og DEN kjole. Var jo bare å slå til da…

Tusen takk, mamma 

Det vises kanskje litt dårlig på bildet her, men kjolen er altså mye lengre bak en foran. Jeg føler nemlig ikke at jeg kan ha så lårkorte kjoler mer, men denne varianten var helt okei.

Håper dere alle hadde en finfin helg, og at dere er klare for å joine oss i toget i morgen. Eller blir det kanskje litt hagearbeid i steden? Jeg håper jeg får tid til det sistnevnte også, for det står seksti små stemorsblomster og skriker på meg her nå. De vil gjerne få komme i jord og potter snart.

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #kjole #mote

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg