Edens hage, uten Adam men full av Evaér…

Djiiisus, for en herlig sommerdag dere!

Jeg var neimen ikke sein med å takke ja når jeg ble bedt på frokost i dag, og det eneste kriteriet jeg hadde for møteplassen, var at vi måtte være ute. For i morgen er det meldt regn igjen, så denne dagen var nødt til å nytes fullt ut.

En finere og grønnere plass enn Simone og Brede sin hage, må man leite lenge etter, så dette ble det perfekte stedet for dagen. Der blomstrer det allerede for fullt, og den er altså så innbydende og så fredelig. Det å tilbringe de første timene av dagen der, var rein terapi for kropp og sjel.

Ny onepiece (sommer varianten), solhatt, tresko og 50 faktor, var alt jeg trengte å ikle meg i dag 

Da avslutter vi jentene dagen i stallen, så da skrives vi heller mer i morgen. Nyt resten av dagen, dere!

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#hage #sommer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg