En uformell og koselig feiring…

Heihei, igjen!

Ja, i går feiret vi altså Bjørn Erik sin 46 år da, og jeg tror aldri vi noensinne har kunnet sitte ute bak i hagen hele kvelden. Det ble en enkel og uformell feiring med pizza, saft og fruktsalat med vaniljeis og cookies til, men bursdagsbarnet synes dette var helt innafor. Han har vært syk lenge nå, og orket egentlig ikke noe sjas og mas, men dette var koselig synes han.

Det er ikke ofte han har alle ungene rundt seg samtidig, så dette i seg selv var en stor gave. At et par gode venner av oss også satte av tid til det her, synes han var ekstra kjekt. Vi jentene sees titt og ofte, omtrent hver bidige uke, men disse gutta er ikke akkurat så flinke på den fronten der. Dumt, for jeg ser de trives skikkelig godt i sammen. 

En fin feiring for en fin mann, ble det nå i alle fall 

Nå må jeg skynde meg avgårde for å møte smeden i stallen, for nå trenger Sol sårt nye sko. Etterhvert kommer Mille utover også for hun skal ha sprangtime, og i ettermiddag får jeg besøk av en firbeint venn som skal bo hos oss en hel uke. Det blir stor stas!

Nyt dagen videre dere, skrives mer i morgen!

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg