Klart jeg klarte å hamstre en del ting fra London også…

Hei igjen, kjære dere 

Mille ligger fortsatt strak på sofaen, men feberen er nesten borte og hun har begynt å drikke Biola og i tillegg litt eplejuice. Halsen er fortsatt utilregnelig for mat, mener hun, men så lenge jeg ser fremgang og drikker masse, maser jeg ikke.

Jeg ble litt forfjamsa når jeg oppdaget at jeg ikke hadde bestilt muligheten for to kofferter på hjemveien fra London. Det var vel med tanke på at jeg akkurat kommet hjem fra USA og sikkert hadde shoppet nok der. Så ingen av oss jentene var i noe særlig shoppingmodus, men plutselig ble det litt allikevel. Så da ble det pakket eksakt 19,8 kg i kofferten og 10 kg som håndbaggasje.

Jeg impulsshopper sjeldnere og sjeldnere, men kommer jeg over et kupp eller finner noe “barnslig” moro, så blir det ofte med meg hjem.

For en gangs skyld opplever vi tiårets sommer her hjemme, så det ble en del sommerprodukter.

Jeg har falt pladask for pompomér, så denne solhatten har jeg allerede brukt flere ganger. Mille og jeg deler en skuff med bandaner, og jeg tenkte det var på tide å supplere med noen nye.

En slik solkrem koster 199,- her hjemme mens hele denne vesken med hele fem stykk i, kostet 18 pund, ca 196,- norske kroner. Veier mye, men kjøpte det på apoteket på flyplassen, når baggasjen allerede var sjekket inn.

Alt av apotekvarer er billigere i utlandet, så det blir som regel med en del forbruksvarer hjem.

Nydelig sommerbluse til Mille, under hundrelappen, og i mine øyne et kupp.

Jeg klarer nesten ikke å motstå ting med flamingoer eller enhjørninger.

Det har blitt en del badedrakter på Mille i det siste.

Bevar naturen – hva med å slutte med engangssugerør? Har allerede lagt en av disse i veska mi, genialt, ikke sant? 

Selvsagt måtte jeg ha med meg hjem en julepynt som minner meg om årets jentetur.

Jelly Beans, mine favoritter.

Mille sine første spisepinner.

Nye jeans og belte til minsten.

Rompetasker er skikkelig inn for tiden, og jeg sa jeg aldri skulle kjøpe meg noen, men joda, disse er råe.

Elsker flamingoer, og det har dere nok fått med dere for lengst. Koppen er forresten en gave fra Rikke-mor, elsk 

Sjekk ut disse kule teposene da, dere!

Det er alltid populært å komme hjem med klær til Mille.

Flamingobluse for myself 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg