Kidnappet!

Tuuusen takk for alle de hyggelige gratulasjonene i går, dere er rett og slett helt herlige!

22 års bryllupsdag ble feiret med stil, men ikke på den planlagte firmafesten jeg først trodde vi var på vei til i kvellinga. Neida, Bjørn Erik gjorde helomvending i byen, under unnskyldning om at han hadde glemt å ta ut penger, en egenandel til festen. Vi endte etterhvert opp i nydelige “fargegata”, og jeg ble straks tilbudt fresh og deilig Mimosa, hvorpå jeg også fikk beskjeden om at kvelden kom til å bli helt annerledes en først planlagt.

Wow, han mannen min altså, han slutter aldri å overraske meg, for når vi etterhvert ruslet mot havna, og plutselig stod utenfor en av mine favoritt restaurantene mine, dukket en av mine beste venninner opp med mannen sin. Vi skulle på dobbeldate, feire bryllupsdagen min og bursdagen til min venninnes bedre halvdel, og jeg ble altså så tilde grader tatt på senga.

Det bugnet av all salgs mat på bordet den kvelden, I was in heaven, og gode og mette ruslet vi alle tilbake til “fargegata”, og inn på yndlingspuben min hvor byens råeste DJ var i full sving. Jeg digger nemlig å høre korte versjoner av en sang, gjerne kun et refreng, for jeg vil ha med meg “alle” go´bitene i løpet av en kveld. Vi danset og sang oss derfor gjennom kvelden, og var superfornuftige og takket gladelig ja til å bli kjørt hjem etter stengetid. Minsten skulle nemlig stille på sprangstevne i dag, hun sov over hos ridelæreren sin og var lovet at heiagjengen hennes skulle stå parat presis klokken elleve. By the way, ikke bruk Valberget parkeringshus, hvis du skal ha en helaften på byen. Det stenger nemlig allerede kl. 00:30 om natten, og selv om det ble en god historie ut av det, er det sure botpenger og ikke minst litt flaut å måtte ringe opp Nokas for å få henta ut bilen, thihiii…

Det er lov å grille igjen, så dere kan jo gjetta hva vi skal ha til middag i dag? ALT!

God lørdag, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg