Summerlove ❤

Gurimallaland, nå har hu mor altså vært på fest igjen!

Bjørn Erik og jeg går veldig sjeldent ut på byen her i Stavanger, men blir vi bedt hjem til noen, er vi ikke seine om å takke ja. I går åpnet det elskverdige paret Andy og Andy hjemmet sitt for oss, og til sammen var vi tolv festglade som storkoste oss i idylliske omgivelser fra begynnelse til slutt.

Jeg har kun spist paella i Spania, og jeg synes egentlig nasjonalretten til spanjolene er nokså smakløs og kjedelig, men det var så absolutt ikke den senior serverte oss. Den var altså så tasty, og ikke minst var det en letteste at alt var spiselig, at vi slapp å få kyllingbein og scampiøyne i vrangstrupen. For en herlig opplevelse, og tenk det dere, det vanka legendarisk Sting-kake til dessert, jammijammi!

Etter endt spisegilde, ble det quiz og selvsagt gjetteleken på “tallet i glasset”, og for aller første gang var jeg ganske så i nærheten av å kline til med riktig tall. Quizén derimot, vil jeg helst ikke snakke om for den teflonhjernen min fungerer ikke en plass til sånt for tiden, men moro var det allikevel.

Vi var de siste gjestene som takket for oss, og det har jeg selvsagt måtte betale en hel del for i hele dag, men jeg angrer ikke et sekund. Dette var amazing, Andy + Andy =  

Jeg gidder ikke å kommentere hvem som vant det her heller…

JAMMI!

Jeg skulle ønske “brisne-Nina” hadde stjålet med seg et kakestykke i veska til litt “slitne-Nina” i dag…

Riktig svar på “tallet i glasset” var 325.

Simone fant selvsagt frem mikrofonen (vinflasken) og det ble allsang på USA for Africa, “We are the world”.

Håper helgen har vært god mot dere 

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#venner #fest

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg