Vi gjentar suksessen år etter år…

Hei igjen, dere!

Det er en spesiell opplevelse vi venninnene må ha med oss hver bidige sommer. Vel, det er vel egentlig ungene som maser mest om dette, men jeg må innrømme at dette er like morsomt for oss voksne. Ingen av oss kan unnvære forestillingen på Sommerteateret, og igjen fikk skuespillerne oss til å gapskratte til vi regelrett knakk i sammen. 

Jorden Rundt på 80 dager” var helt hysterisk “gale Mathias”, og jeg fatter rett og slett ikke hvordan skuespillerne får til å engasjere oss så til de grader hver bidige gang. Det er så latterlig morsomt, og så flaut til tusen at jeg innimellom slaga skulle ønske jeg kunne gjemt meg bak en pute. Vi blir tatt med på en ellevill reise, og jeg mener fortsatt at disse forestillingene er like kjekke både for voksne og barn.

Mitt høydepunkt var når eksentriske Kim Jong Un dukket opp, kun iført bleie, god og rundt jagende etter å få trykke på den røde rakett knappen. Det harseleres med nære samfunnsengasjerende temaer, og jeg digger det til tusen, og jeg er tydeligvis ikke den eneste til å mene det.

Det å gå på teater er alltid morsomt, men det her er dere er ikke bare morsomt, det er sinnsykt gøy.

Sjekk ut lille Mie oppe til venstre her og i bilde under til venstre. Det er tatt med syv års mellomrom. I 2011 gikk forestillingen av stabelen på Natvigs Minde, og da fikk “Pinocchio” og vennene hans virkelig gjennomgå. Mille (øverst til høyre) var litt av en villstyring på den tiden, men her satt hun målløs og stum av beundring over alt det “gale” som skjedde på den lille scenen. Hun mistet ikke konsentrasjonen et øyeblikk. NB! Husk at det er fire års aldersgrense, og den bør overholdes for at ungene skal få noe ut av dette.

God ettermiddag, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg