Sitges by night 🇪🇸

God morgen, dere 

I dag blir det en pause fra stranda, for han fine hunken min har dessverre blitt solbrent. Det blir han alltid, selv om jeg passer på å smøre han. Han er nemlig som en snurrebass på håndkle, snur og vender på seg i ett sett og da gnir han derfor av seg all solkremen ganske så fort. Så nå er han ganske så rød “all over”.

Apropos snurrebass, i går prøvde vi ut en ny strand, “Playa Balmins”, nudiststranda her i Sitges. Det heter seg at den er mest populær blant alle de homofile her, men de tar gjerne i mot et par heterofile bleikfiser fra Norge også. Det var helt innafor å ha badebuksen på også, men vi slang den nå av som vi gjorde i “the good old days”. Helt herlig var det, selv om det føltes litt kleint å slenge rundt på alt man har de første dukkertene, men etterhvert nøyt vi det. Vi var ikke tilbake på hotellet før i åtte tiden på kvelden, så det er nok ikke så rart at vi må ta en solpause i dag.

Man knipser ikke bilder på en nudiststrand, men jeg har plenty av andre ting å vise dere, “Sitges by night”. Vi har fortsatt til gode å havne på nattklubb, men stortrives med seine middager og rusleturer rundt om i de koselige gatene her. Det er så yndig og fint, jeg er rett og slett litt bergtatt. Jeg er ikke helt sikker, men noe sier meg at det er meget upopulært å bygge hus med mer en fem etasjer. Jeg har nemlig ennå til gode å se det, og det er nok litt av grunnen til at det er så flott her. Er det ikke vakkert?

Håper dagen blir god mot dere 

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#ferie #spania #sitges #sommer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg