Nudisten i meg lever igjen!

Hei igjen, fine dere 💕

Når gutta var små, var vi annet hvert år i sommerhuset til svigers i Spania. Der fant vi oss en bortgjemt helt fantastisk liten nudiststrand, og bodde der mer eller mindre fra morran til kveld hver bidige dag. Gutta likte også og løpe nakne i hagesprederen hjemme, men vi har som foreldre alltid valgt å ha badebukse på dem de gangene de har vært med oss på en nudiststrand. Egentlig veldig synd, for jeg husker det var helt normalt å la unger bade nakne når jeg var liten, men i disse mobiltider hvor bilder kan havne i feil hender, valgte vi å “skåne” ungene våre for det.

På  “Playa Balmins”, nudiststranda her i Sitges er alle velkomne. Store som små, tykke og tynne og de både med og uten badebuksa på. Her nyter Bjørn Erik og jeg late dager, og så sant jeg får bestemme, rusler vi ikke hjem før i åtte tiden på kvelden. I disse VM-tider taper jeg som regel, og det har jeg har full forståelse for, og det er faktisk ikke så ille å kose seg med en sangria i den stappfulle sportsbaren her på hotellet. 

Jeg var ikke særlig lysten på å ta frem kameraet her, men på avstand var jeg litt tøffere…

Inni denne bukten finner du altså Playa Balmins, og som dere ser (med lupe) trenger man nødvendigvis ikke å være naken.

My big love, bittelitt solbrent.

Vårt hotell ligger etter denne viken her, så vi får faktisk litt trim av all gåinga.

Det er så viktig å ta seg tid til å se litt opp når man går rundt og trasker.

Hugs and kisses, Nina 🌸

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#ferie #spania #sitges #sommer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg