Vi to❣️

Hei igjen, dere!

Tenk, da var vi halvveis i årets Spania ferie. Vi har lagt bak oss en gøyal uke med masse lesing, bading, soling, spising, ølling, dansing lange gode samtaler, nysgjerrighet og sist men ikke minst møøøye kjærestetid. Vi har kun hatt øynene for hverandre, og det skremmer meg nesten hvor deilig avhengig jeg føler meg med min kjære Bjørn Erik. En skulle tro man begynte å bli litt lei etter å ha hengt i rompa på hverandre et halvt liv, men nei vi stortrives i hverandres selskap. 

Ingenting har vært særlig planlagt denne gangen, men vi stoler såpass på den andres dømmekraft og flyter bare med fra den ene tingen etter den andre. Ingen av oss klager og vi forsøker å være “ja”-mennesker mot hverandre. Vi finner fort ut om noe blir for kjedelig eller ikke helt er vår greie, forøker å være så positive som mulig. 

Det hender vi tar noen små pauser fra hverandre. Forsvinner inn i en bok, eller kommuniserer med de der hjemme. Jeg har begynt med noe nytt, hvor jeg spør alle ungene på en felles gruppemail om å ta et bilde av hva de ser på akkurat der og da. Det har gått mye i fotball i det siste, bading på minsten og en rekke eventer på de eldste, og det har vært en fryd å se at alle har det bra og nyter sommer og sol. Selv om vi egentlig er langt fra hverandre, er vi allikevel ganske så nærme.

Det har med andre ord til nå vært en helt herlig ferie, og de neste dagene blir nokså spennende de også. Vi har forflyttet oss til livlige Barcelona by, hvor vi skal være skikkelig turister i et par dager, men så braker det løs på Barcelona Rock Fest. Dere fikk sikkert med dere at vi var på en ellevill konsertopplevelse med Guns N´Roses i går, og belive me, det kommer selvsagt et fargerikt innlegg fra dette etterhvert, men nå lengter jeg så etter å komme i skikkelig byas stemning. Vi får heller skrives mer i morgen, dere. Hasta la vista 💞 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#ferie #sommer #alenetid #kjærester

1 kommentar
    1. Liker selv å ta ting litt spontant i ferien. Tenker det er sunt å ha litt “avlene tid” også 🙂 Spania er et land som ligger hjertet mitt nært så håper dere koser dere masse videre <3 gjerne sjekk ut smykkene jeg lager 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg