Rock Fest Barcelona, amazing day 2!

Hei igjen!

Gårsdagen festivaldag var for min del ganske uinteressant med tanke på hvilke band som skulle på, så i steden for å henge foran scenen, rusla jeg rundt og kikket på livet i stedet. Jeg kunne faktisk ha sitti i timesvis og glodd rundt meg på alle de fargerike flotte menneskene. Rockere i alle aldre, fasonger og størrelse, dedikert til noe av det de elsker mest, nemlig Rock´n Roll.

Jeg synes egentlig bildene taler for seg selv, Rock Fest Barcelona, leverer 🎶

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#ferie #spania #barcelona #sommer #rock #konserter

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg