Den trenden her heier jeg på!

Hei igjen, godtfolk!

Vi nyter sommerdagene som sagt hjemme for tiden, og i dag skal Mille endelig få lov å ri. Hun og en annen venninne i stallen skal møtes i ettermiddag, og jeg tenker det skal bli helt herlig å slå ihjel et par timer med skikkelig jenteprat og masse kos med de firbeinte.

Jeg har forresten fått pakke fra Oslo, fra min kjære mamma. Hun har etter stort ønske fra meg heklet fruktposer til meg i alle størrelser. Jeg er som regel litt kjærringa mot strømmen, jeg liker å gå mine egne veier, men akkurat på det å være miljøvennlig, velge andre alternativer enn å sløse unødvendig, er gode råd jeg tar til meg med glede. Vi har for lengst slutta å kjøpe epler og annen frukt som ligger innpakket i plast, selv om det til tider kan være litt vanskelig. Druer har jeg ikke fått tak i på lenge, men jeg tenker innvandrerbutikken like ved Bjørn Erik sin jobb har de liggende i løs vekt. Det er i alle fall lov å håpe.

Nå er det altså helt slutt på å putte frukten i poser, fruktnettene skal brukes til enhver tid. Har vi glemt dem hjemme, ja da får vi heller droppe å kjøpe noe den dagen, for når jeg først bestemmer meg for en ting, så legger jeg sjela mi i det. Jeg har faktisk ikke kjøpt bæreposer på over et år nå, vi hadde til og med handlenetta vår med til Spania i ferien. Jeg tenker vi var enkle å plukke ut som nordmenn der nede, bærende på våre godt synlige knallblå Rema “poser”.

🍒Nina 🍇

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Silje: Da bruker jeg de tynne miljøvennlige posene vi får av IVAR til matavfallet. Flere naboer lar de ligge ved postkassene når vi får de utdelt, og da karrer jeg alltid med meg noen ekstra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg