Nå starter sommerens eventyr for to veldig gode venner…

God kveld, dere 🌻

Nå er jeg altså så spent. Spent på hvordan Mille og hesten hennes Sol har klart å finne seg til rette på Fossanmoen Islandshestsenter som ligger i Forsand kommune. For det gikk tross alt ikke Mille sin vei når hun skulle tilbringe tid aleine på Frambu tidligere i år, les gjerne her, men denne gangen er ting helt annerledes. For det første så er helsa hennes noe bedre og for det andre så har hun jo tross alt sin aller beste venn med seg, nemlig Sol. Det at Mille i tillegg kan skype til meg hver gang hun har litt tid til overs, det at hun ikke blir fratatt mobilen sin, gjør også ting mye enklere, og i følge Mille også mye tryggere.

Sol ble forresten hentet allerede på lørdag, av de som driver senteret. Uerfarne meg, var redd det skulle bli litt utfordringer, siden hun frøkna vår står og tramper en god del, uroer sjåføren, men jeg hadde ikke trengt å bekymre meg. Hun ble nemlig hentet i en enorm hestelastebil, hvor det allerede stod en hingst opplasta, så Sol fikk fort andre ting å tenkte på. Turen hadde visstnok vært helt grei, og det gjorde det altså så mye enklere for oss å slippe å måtte frakte henne selv.

Jeg må forresten få nevne at Mille har vokst noe enormt med oppgavene rundt Sol det siste året. Jeg sier sikkert det her ofte, men hun tar det dønn alvorlig. Vi ble blant annet tatt litt på senga og måtte gjøre klar Sol for avgang ganske så raskt, og det tok jentungene vår på strak arm. Hun vaska og pussa alt av utstyr og pakka det fint inn i reiseskapet sitt, i tillegg til å klargjøre hesten sin etter alle kunstens regler ❤️

Stolt mamma til flott dedikert hestejente 💋

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg