Jeg er nominert i en Blog Award for aller første gang…

God morgen 🌻

Nina Sprell Levende, min lille baby og overlevelsessyssel i tykt og tynt er nominert i sin aller første blog award. At kategorien er “årets mammablogger 2018” varmer stort, for det er de historiene det stort sett er kjekkest å dele med dere. Til tider gir det meg store utfordringer også, for som mamma må man selvsagt være skånsom mot sine kjære, men jeg mener nå jeg har funnet en middelvei med en stor porsjon ærlighet og ikke minst en dæsj humor.

Sparpedia har altså plukket ut lille meg, med ordene: “Vi har lest bloggen din, og synes den er både velskrevet og spennende! Det kan være vanskelig å finne tema som engasjerer leserne, men din blogg kan kunsten å fange oppmerksomheten.”  Jeg bøyer meg i støvet, dette er selvsagt stor stas, og moro til tusen. Så da er det jo bare å spørre om dere vil være med å stemme meg fram, se gjerne her. Bla nedover til du finner meg, Nina Sprell Levende. På bildet av meg har jeg både katten Mia og yorken Pippi på armen 🌻

 På forhånd, tusen takk 🌺

 

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#bloggaward

8 kommentarer

Siste innlegg