Bloggen er 5 år i dag!

Tenk det, i dag har noen av dere fulgt meg her på bloggen i hele fem år. Lite visste jeg at den daglige rutinen ved å dele opp- og nedturer skulle bli en så viktig del av hverdagen min. Dere lesere, er grunnen til at jeg fortsatt holder det gående, og til tider kan jeg gå så langt å si at denne sysselen faktisk bidrar til at jeg kommer meg ut av dørene her. Iveren etter å få formidle noe, få frem at vi ofte er mange om de samme tankene har blitt viktig, og ikke minst er det gøy i alt alvoret å vise at det er rom for å leke.

Det er godt å vite at det er takhøyde og plass til en 50 åring blant alle de iherdige bloggerne der ute, det er det som motiverer meg til å forsette å skrape litt under overflaten, og dele stort og smått. Jeg har som tidligere nevnt litt vanskeligheter med å være helt ærlig når det brenner som verst, men når kontrollen er tatt tilbake, kommer historiene på løpende bånd, helt usminka og rett fra levra.  

Takk for laget så langt dere, klemmer sendes i fleng fra hu derre Nina Sprell Levende, som aldri gir seg ❤

Vi har tidligere feiret litt på denne dagen, men i år fikk det holde med kjøttkaker og blomster. Egentlig en bragd i seg selv, for det er første gang jeg har laget det…

Min første blogg nominasjon, så stem meg gjerne frem ved å trykke på banneret under her og deretter videre til du finner meg og litt av dyreflokken vår  🌸

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg