En musikalsk helg i vente 🎶

Endelig helg!

Denne dagen har jeg gleda meg skikkelig til. Stavanger sin Utopia festival står på agendaen, og en par utrolig magiske artister skal ut i ilden. I kveld står Kygo øverst på “must see” lista mi, og jeg som tidligere var redd jeg aldri skulle få oppleve dem, skal nå altså endelig få sveve til denne utrolig digge musikken. 

Var lenge usikker på om jeg hadde noen å gå med, for mange av mine venner prioriterer andre musikksjangre, men joda etterhvert fikk jeg nyss om at et par venninner også hadde lyst å gå. Da var det bare å komme seg ned fra “sitte på gjerdet å vente på en mulighet”, og få skaffet seg billetter i en fei.

Så i kveld folkens, skal denne dama her svinge seg i dansen. Jeg skal forsøke å få på meg festivalmakeup, bekvemme klær og sko, og nyte det hele til det fulle 🎶

Ønsker dere alle en fantastisk god helg, og husk å grip sjansene som kommer din vel 💕

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg