Heimen har fått en liten ansiktsløft…

Heihei!

Det var ikke bare han far som fikk pakker fra Kina i går, jeg fikk også en fin liten en, selv om hans sele-skjorte-holdere gjerne fikk en smule mer oppmerksomhet enn mine nye putetrekk. Jeg personlig synes han kjøper alt for mye unødvendig stæsj, men det er nå kanskje innimellom verdt det med tanke på hvor mye vi ler og koser oss over det.

Jeg fikk altså seks nye putetrekk til stua vår, og har nå begynt å fundere på om det kanskje er nok skog der inne nå. Jeg synes grønt, hvitt og grått går veldig fint i sammen, men jeg kjenner meg selv såpass godt nå, og veit jeg fort går lei hvis det blir “too much” av noe.

Det absolutt fine med denne “refrehningen” var derimot at jeg fikk fjerna alle de røde putetrekkene, som lå helt innerst inntil puta. Ikke le nå dere, men jeg kaster aldri gamle putetrekk, jeg lar de bli på, og putter bare de nye ut på de gamle. De innerste helt røde, hadde tre store knapper på seg, og tro det eller ei, men de har plaga vettet av meg i en evighet. For det tar aldri feil at en av dem treffer meg midt i nakken hver bidige kveld når jeg legger meg ned for å hvile litt. Nå er derimot problemet løst, de er tatt av, og har havnet i “loppe-kasse” til Mille som hun skal ha med seg på bruktmarkedet i stallen neste helg.

Det ble nå ganske fint, ikke sant?

Ja, disse tre røde trekkene lå altså ut på hverandre på en og samme pute.

Lyst på billige putetrekk? Da er det bare å dukke opp i stallen neste helg.

Fie synes det er nok romstering i stua nå.

Nei, da må jeg hive meg i dusjen. Snart fyker jeg nemlig til byen for å treffe bestis Tonje. Vi skal på Lisa Nillson konsert, vår yndlingsartist i mange år, og det er min bursdagsgave fra Tonje 💕

Fortsatt god lørdag, dere!

 

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg