Bygge, bygge, bygge…

God kveld, kjære dere 🍂

Det er mange som synes jeg var litt ugrei med han kjære hunken min i dag, for det stod nok ikke på ønskelista hans å tilbringe tid på Ikea, dagen derpå, etter en skikkelig rock´n roll kveld i går. Nå er vi derimot så nærme mål med å bli helt ferdig i stua vår, og jeg er altså så keen på å endelig komme i mål.

Da ble det altså en tur på torturplassen til Bjørn Erik, men han fikk slippe unna litt ved at jeg dumpa han ned i en god lenestol, mens jeg haia personalet som fikk bygd alt jeg trengte. Det eneste jeg trengte han til, og det er jo kanskje det aller viktigste, var å få bært alt inn og ut av bilen. “My strong man” fikset det på et blunk, og etter å ha fått slappe av i sofaen noen timer nå med fotball på TV´n, er han faktisk i gang med all bygginga. Nå skal den opprinnelige TV benken få all innmaten sin bytta ut, så vi fra nå av kan ha alle duppedittene våre skjult bak frosta glass. Borte vekk med rotet.

Ellers så har Bjørn Erik møtt meg på ønske mitt om en mye større vedstabler. Av erfaring i fjor var vi nødt til å hente ved i vedboden hver bidige dag, men nå holder det hver tredje dag på frosne dager. Jo “gæmlere” vi blir, jo enklere må vi ha det, vet dere…

Den gamle vedstabler er nå byttet ut med…

…denne!

Dennis og Pelle har hengt noen år på veggen her, hvor skal de ta veien nå mon tro?

Fortsatt god lørdagskved, dere!

 

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg