Oppgradering av stua vår 🌿

Hei igjen, dere!

Nå er Bjørn Erik endelig ferdig med å skru i sammen den nye TV-benken vår. Vel, stammene er de samme gamle, men all innmaten er byttet ut. Tidligere måtte vi nemlig ha de to midterste dørene åpne for å se på TV, så signalene fungerte, men nå har vi frosta glass hvor fjernkontrollen virker selv når de er lukket. I tillegg er de åpne seks stålskuffene på hver side, byttet ut med hele glansfylte hvite. Vi har også lagt frosta glass på toppen, lik den vi har på romdeleren, så nå dere, er den dama her temmelig fornøyd. Helt sant!

Slik så det altså ut før (se under her).

Pippi og Mia har overtatt alle de gamle ihjelvaska putevarene i saueskinn. 

Jeg har stort sett ekte blomster i vasene mine, men…

…noe er også “fake”.

Jeg måtte okkupere hele tre skuffer til alle lysene våre. Jeg må helt klart slutte å hamstre.

Før måtte altså dørene stå åpne for at fjernkontrollen skulle virke, men…

…det trengs ikke lenger.

Vi forsøker å finne senter høyttaler i samme serien som høyttalerne, så hvis noen har en Scandyna podspeakers Cinepod de vil selge, så hyl ut.

🌿Nina 🌿

 

Hvis du ikke har stemt meg frem før (kan kun stemme en gang), så hadde jeg satt stor pris på at du gjorde det ved å klikke på “Mammablogger-awards” bildet under her, og henter meg frem blant alle de andre deltagerne og gir meg din stemme 💕

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#interiør #tapet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg