Høstferien startet med en real lekedag 🎃

God kveld, kjære dere!

I år kom ikke høstfargene ute snikende inn på meg som vanlig, men braste på meg med et real pang…i dag. Vel, grunnen kan kanskje være at jeg ikke har fulgt så nøye med denne gangen, men det slo meg i alle fall i dag, hvor utrolig vakkert det er ute i naturen nå.

Jeg har nemlig vært ute i hele dag, og regelrett tatt alt det nydelige innover meg i dype drag. Jeg var egentlig ikke klar over at Kongeparken var åpen nå i høstferien, men Bjørn Erik kom plutselig over noen billetter og de formelig skreik etter Mille og stallvenninnen hennes om å bli brukt asap. 

Vi har opplevd plassen både sommer- og vinterstid, men høstarrangementet har vi aldri vært på, og vet dere hva, det er nok det aller beste. Nesten alle attraksjonene var åpne, og det beste av alt, det fantes ikke kø. 

Jentene var over hele parken to ganger, og prøvde alt flere ganger etter hverandre. Når parken stengte klokken fem i ettermiddag, nærmest slepte de seg til bilen, helt utmatta. Vel, det kan kanskje ha noe med at de var dassas våte også da, for selvsagt måtte “Fossen” også tas, selv om det for vår del blir som å leke russisk rulett med basiluskene til Mille i dagene fremover.

Neida, jeg har bestemt meg for at det skal gå bra denne gangen også. For en flott start på høstferien 🍁

🍁Nina 🍂

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg