Frøken dings er i ekstase!

God morgen, kjære dere!

Nå er det like før det bærer tilbake til Telenor Arena og årets Kingsland Oslo Horse Show. Jeg kjenner at gårsdagens moro sitter godt igjen i skrotten ennå, den ser nok ikke frem til tolv nye timer på klappstolen, men hva gjør man ikke for å glede verdens blideste tolvåring? Nei, nå må dere ikke misforstå, dette er faktisk stort for meg også, jeg svevde ganske så høyt oppi skyene selv, men selv med god bodypolstring, var ikke rompa mi særlig venn med meg når vi entret hotellrommet vårt igjen like før midnatt. 

Vi var forresten utrolig heldige som traff på ei gammel venninne i går, som kjenner de fleste hestefolka i mils omkrets. De gamle idolene mine kom på rekke og rad der et øyeblikk, og raus som hun er, introduserte hun både Mille og meg for dem. Fine jentungene min med det store hjertet viste med både kropp og sjel hva hun syntes om denne fine gesten, så der og da kunne jeg helt sikkert ha dratt hjem igjen med verdens mest fornøyde jentunge. Det gjorde vi selvsagt ikke, for det var flere store øyeblikk som ventet henne rundt neste hjørne.

Venninnen hennes Kaja dukket nemlig også opp etterhvert, og det var helt himmelsk. For jentungene min var så høy på alt som skjedde rundt seg, hun snakket ivrig både på inn- og utpust, non-stop, og for en stakket stund var det mye mer interessant å lufte alt dette nye med ei som klarte å følge med i svingene og som opplevde dette med like stor glede og iver. Jeg fatter ikke hvor disse jentene til tider får all energien sin fra, den tar visstnok aldri slutt, men jeg ville ikke hatt det noe annerledes, for de er noen gledesspredere begge to 💕

Geir Gulliksen (bildet over), var mitt store idol når jeg var ung, og det er ganske utrolig at han holder koken ennå, og fortsatt kaprer de beste norske plasseringene.

Sjekk ut alle salgsbodene. Det er ei ved siden av meg her nå, som er klar for å shoppe stort i dag…

To gode venninner og naboer møtes og opplever alle hestejenters store drøm.

Morten Aasen, en milepæl i norsk ryttersport.

Lykkeligste prinsessa ever!

Trener Jan, 40 år siden sist møte.

Mounted Games, oppfriskende og moro. Publikumsvennlig til tusen!

Hmmm…I say naaathing…

Den yngre generasjon Gulliksen er i ferd med å ta over stafettpinnen etter pappaen sin.

Rød sløyfe = hest som gjerne liker å sparke litt bakover, jaja, da lærte jeg noe nytt denne gangen også.

En time intensiv dressurlære av mesteren Jan Brink – for en mann!

Årets høydehopping stoppet på hele 2 meter, og da var jeg altså så skrekkslagen, for dette er noe av det skumleste jeg veit om innen ridesporten.

God lørdag, dere!

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#kingslandoslohorseshow #oslohorseshow #kohs #hest #sprangridning

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg