Inntrykkene vi sitter igjen med, er mange…

Hei igjen, kjære dere!

Jeg håper dere synes det er innafor at jeg av og til tar meg en bloggpause, sånn som nå, etter en helg med tut og kjør hele tiden. For ennå sitter helgen strabasiøse opplevelser igjen i kroppen, og jeg trenger nok enda noen dager til på å komme meg. Det er nemlig ganske så omfattende alt av hva Kingsland Oslo Horse Show har by på under disse dagene, det er faktisk ganske så krevende. Det skjer noe hele tiden fra ni om morningen og til midnatt, og man får ikke hvilt seg noe særlig mellom slaga, så neste gang må vi planlegge med noen små forbedringer på oppholdet vårt.

Det fineste med en slik helg, er jo at Mille og jeg kan henge sammen hele tiden, men snuppeline måtte nesten kaste inn håndkle et par ganger hun også. Jeg bruker nemlig mye tid på sosialisering, og vi trener hele tiden på hvordan man skal oppføre seg mot andre når man over mange dager må være så tett innpå hverandre. Jeg var raskt ute med å fortelle de som satt ved siden av oss at Mille er litt annerledes,at hun tydeligere enn andre viser sin misnøye hvis noe negativt skjer og også det motsatte når gleden formelig står i taket. I tillegg var jeg nødt å arrestere et eldre par som satt rett nedenfor oss. Det ble etter min mening alt for mye himling med øynene og hølydte snøft fra den kanten der et øyeblikk, og dere kjenner meg såpass godt nå, slikt kan jeg ikke la passere. Jeg klarte derimot å begrense meg denne gangen, var faktisk hyggeligheten selv der jeg forklarte hvordan stova var, så konemor nikket etterhvert blidt og kutta ut surfjeset.

Vi sitter igjen med veldig mange gode inntrykk fra denne eventen. Sprangkonkurransene i seg selv er nervepirrende delux, dette er jo selvsagt hovedgrunnen til at vi er der, men showene er også helt fantastiske. Jeg fikk dessverre ikke tatt noen gode bilder fra islandshest oppvisningen, det gikk rett og slett for fort til at kameralinsa mi klarer å fokusere godt nok, men da kan dere tro jublene stod i taket. Faktisk ikke bare fra vår kant, men hele salen var med. Jeg er også overbevist om at alle i ti raders omkrets rundt oss fikk med seg at dette er rasen vi elsker mest, for da satt vi ikke rolig et sekund. Mille ville faktisk rett hjem etterpå. Hun ville hjem å øve, for motivasjonen var tent så til de grader.

Kaja og Mille var ikke seine med å hente frem mobilene sine og registrere seg inn på Kahoot-appen, for å være med på dagens spørrekonkurranse.

Bjørn Rune Gjelsten var derimot ikke så interessert.

Det er mye planlegging som må til for at et så stort arrangement skal kunne gjennomføres, og det var virkelig på sin plass å takke alle de som stilte opp.

Shettis-galoppen, var noe av det mest nervepirrende jeg opplevde denne helgen. Det var altså så skummelt å se smårollinger sakte men sikkert falle av i stor fart hengende over halsen på en helsprø liten galning.

Mille var klar i talen når hun ville investere alle de lenge oppsparte pengene sine i en ny ridevest, men jeg er helt enig med henne, den var fin.

Ellevilt morsomt! Parallel løp, kappløp.

Vi har altså spist så mye ræl den helgen her. Vi kunne faktisk spist mye sunnere, men det gjorde vi altså ikke.

Praktfullt…

Prinsesse Märtha er utrolig godt likt i ryttersporten så det ble ekstra jubel og klapping da hun var med å delte ut i en av premieringene.

Det var ikke bare Pokemon som dukket overraskende opp under en av konkurransene. Både Elvis, Sandy i Grease, ei nonne, en politi og en av Baywatchstjerne så sitt snitt til å lage litt ekstra show.

🌸Nina 🌸

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#kingslandoslohorseshow #oslohorseshow #kohs #hest #sprangridning

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg