Endelig helg og fest!

Hælj jo!

Da skal den dama her snart ut av joggisen og smette inn i finstasen. Jeg aner ikke hvilken kjole jeg skal ta, men jeg tenker jeg kjører safe og finner en svart en. Det er egentlig stor glam faktor i selskapet vi skal på i kveld, men dere kjenner meg og ikke minst bestis Tonje, vi er ikke særlig gode på de alt for høye hælene. Jeg skal til og med ha på meg “rocke-jakka”, så igjen går jeg “mine egne veier”.

Jeg har hatt litt av en rålse dag i dag (er det forresten noe som heter “rålse”?). I mitt hodet betyr det å svinse litt her og der, fikse og ordne, styre og stelle. Jeg skulle selvsagt prioritert litt annerledes, lagd en haug med kjøttkaker med kjøttdeigen som gikk ut for to dager siden, men tiden løp rett og slett fra meg. Programmet jeg redigerer bildene mine i har nemlig kommet med en helt ny versjon, og jeg skjønner absolutt ingenting. Jeg trenger tydeligvis å sette meg ned i fred og ro og finne ut av det uten å holde på med hundre andre ting samtidig. Det er godt hundene trenger tur i ny og ne, så jeg får lufta vetet, for jeg har nemlig liten lyst til å lære meg dette akkurat nå. Er nok en av de som vanligvis ikke er så glad i alt for store forandrigene.

Nei nå må jeg få av tannpastaen på den gedigne kvisa jeg har i fjeset og finne ut hva jeg skal ikle meg i kveld. Vi får heller skrives mer i morgen!

God helg!

Bjørn Erik har forresten vært i Oslo og jobbet denne uken, og sannelig fikk han tid til å gå ut å spise med mamma, Morten, Kristin og Dennis. Det vanket derfor nye raggsokker av mamma kom hjem og Kristin hadde også signert boksen sin til ei her i Stavanger som jeg veit kommer til å sette veldig stor pris på de gode ordene.

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar
    1. Åååå di strømpene såg herlige ud Nina😍👍 Såg Dennis va hjemma å koste seg i hengekøyå t Mammen, kom på d nå når eg såg bildet ditt, så utrolig digg å kunne ha d i stuå si😘 Kos deg masse på dill i kveld skjønne du😘 Knib fra Tanya

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg