Åhhh, du vakre Vestland!

For en fin start på dagen, dere!

Jeg føler meg altså så velsignet over å få våkne opp til det her. Vestlandet på sitt vakreste, og man kan rett og slett ikke la være å komme seg ut i en fart og nyte det i all sin nydelige prakt.

Mille dro tidlig i stallen, for å få så mange timer med Sol som mulig før hun skal i bursdag til Kaja, mens han far er ute og bytter dekk på rødbilen. Selv har jeg altså vært på tur med Pippi og Timmi, og følte en umiddelbar lyst til å ta de med opp på “Utsikten”, før vi gikk videre.

Det er nesten noe åndelig vakkert å kunne få sitte i ro og fred oppe på det fjellet der, og tenk, det er kun et steinkast unna der vi bor. Pippi er litt skeptisk til å herje for mye, særlig når hun av og til kommer i veien for båndet til Timmi. Det er en del meter ned til vannet, så jeg priser meg lykkelig over at hun finner midtpunktet og nekter å lee seg før vi skal nedover igjen.

Har dere vært ute på tur i dag?

Det er bitende kaldt, men hva gjør vel det?

Helt nederst til høyre bor vi.

Jeg er så takknemlig over å få låne bryggene til de rause naboene våre. Sommerstid tar jeg med tekoppen min dit på morningen, og nyter velværen.

Hit, men ikke lenger Timmi!

Fornuftig jente. Sitter fint og venter på oss langt fra kanten av stupet.

Vi er aldri helt aleine her, men det var kun firbeinte venner å se i dag også.

Nyt dagen, dere!

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#utpåtur #yorkshireterrier #stavanger #hundvåg

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg