Messekos henter frem julestemningen allerede!

Fredag jo!

Her hjemme herjer basseluskene for fullt. Mille-mor ligger langstrak med feber nærmere 40 grader og en crp over 190, og det var så vidt jeg fikk overtalt vikaren for fastlegen vår fra å sende henne rett opp på sykehuset. Dette har vi som foreldre håndtert så mange ganger før, og som alle  vet, man blir stort sett fortere frisk hjemme i egen seng. Dyna og puta (jada den lange på 150cm) er tatt med ned i stua, og yorkene Pippi og Timmi ligger tett inntil pasienten her på sofaen nå og sørger for at snuppeline aldri føler seg aleine. Det er som om dyra skjønner at favorittjenta i huset er syk og trenger ro. Ingen maser og stresser, de sover seg gjennom time etter time.

Ellers så må jeg få nevne at i dag kom julestemningen smygene for fullt. Jeg har nemlig vært på Solamessen, og der var det umulig å ikke bli revet med. I år var det hele 180 lokale utstiller på plass i de to store hallene, og det er søren meg mange flinkisser under ett og samme tak dere. I tillegg til gode julegaveidéer vanket det også smakfulle rundstykker og lapper på na mor, så hu frøkna her var i sitt ess fra hun kom til hun gikk et par timer seinere. Det vanket gode klemmer på meg også, for et par av utstillerne er gode gamle venner av meg, så dette var virkelig en god start på helgen, til tross for sjuklingen hjemme.

Ønsker dere alle sammen en riktig god helg, kos dere 💕

By the way, sjekk ut denne gyngestolen da, dere, er den ikke råflott?! Lagd av villsau fra Island. Den hadde passet perfekt i stua mi…

Kreative Hilde (Kjoledamen) har akkurat kommet ut meg egen strikkebok. Det er ikke en ting den dama der ikke får til, så det er bare å bøye seg i støvet og gratulerer. “Jeg heier på deg, Hilde”!

Min kjære favoritt kjolelager Ingrid var også på plass.

 

 

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#solamessen #julegaver #brukskunst

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg