Jøss, jeg vant jo!

Wow!

Følgende mail plumpet altså inn i mailboksen min i går:

“Hei Nina!
Avstemningen i Mammablogger-awards 2018 er nå avsluttet.
Bloggen har fått 51%. Det betyr at du har vunnet vår award. Gratulerer så mye!”

Holymacaroni, så stas. Venninnen min mente at nå ville store ting skje, jeg lå visstnok på 31 plass på blogglisten, men der er jeg nok ganske så realistisk. Det var mang en store konkurrenter i denne konkurransen, men de vant nok rett og slett ikke fordi de ikke gadd å involvere seg. For de som tar minimum 20.000,- pr. innlegg, og da blir denne premien her bare en liten dråpe i havet. For meg derimot, er det juleaften og bursdag på en og samme dag. Det er også en enorm anerkjennelse at dere lesere er med meg. Det er kun takket være deres tastetrykk at jeg klarte å holde helt inn til mål, og det er det bare for meg å rope ut TUSEN TAKK! Dere er de aller beste, trofaste til tusen, og grunnen til at jeg fortsatt finner motivasjonen til å fortsette videre.

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal bruke pengene til, men synes dere det er lov å være litt egoistisk denne gangen? Har veeeldig lyst på flere onepiecer, det er alltid plass til flere, ikke sant?

Nå skal jeg ta meg en tur ut i stallen, mens Bjørn Erik holder fortet her hjemme. Mille forstår ikke helt hvorfor hun ikke får lov til å være med, men den sjansen tar vi ikke riktig ennå. Det er skikkelig ruskevær her i Stavanger nå, og all stallarbeidet tar jo litt tid, så hun skal ikke risikere å plutselig stå der å fryse. Jeg får heller snappe noen koselige hilsninger til henne fra favorittjenta hennes Sol.

Jeg ønsker dere en riktig god lørdag, kos dere max, og takk igjen for alle stemmene dere la igjen 💕

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogger #award

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg