Headerbilde
juli 2014

Praktfulle Akropolis!

Hei igjen! N sitter familien Thorsen i SAS lougen og slr i hjel et par-tre timer i rolige omgivelser. Det er rart og ikke minst herlig plutselig ha nettverk som virker igjen. Kan endelig jobbe uten at det tar halve dagen... I gr valgte vi alts avbryte ferien vr p Agia Marina. Kun en dag fr, for at Mille ogs skulle f oppleve Akropolis. Jeg elsker traske rundt p steder med eldga...

God morgen...

Nr trultemor sovner fr klokka er ti p kvelden, ja da sier det seg selv at dagen begynner tidlig. Allerede fr klokka halv syv i morges hadde Pippi-luska og jeg ruslet rundt her i Athens gater. Jeg tr selvflgelig ikke traske for langt unna hotellet, for jeg eier ikke stedsans, men vi fikk n sett litt. Hadde egentlig tenkt vise dere bildene fra grsdagens Akropolis-tur, men frst m je...

God natt, Athen <3

Guriland n er det natta dere! Vi ankom hotellet i Athen klokken tolv i dag, og da var det bare ta beina fatt og traske opp de f meterne til Akropolis som vi faktisk kan se fra verandaen vr. Hvordan den turen var, m jeg f lov fortelle dere om i morgen, for n er skrotten klar for verdens mest innbydende seng. Er s gen, men p en deilig tilfredsstillende mte, for opplevelsene har vr...

Athen, here we come!

God morgen! Da er vi p farta igjen, n str Athen for tur. Gleder meg til vise smtrolla Akropolis. Har akkurat ftt vite at de har pnet et nytt museum der, s da blir det litt nytt for oss gamlissene ogs. Kan se tilbake p to deilige uker, med latskap fra morning til kveld. Tror vi har vrt p stranda en gang fr klokka tolv og det er veldig typisk familien Thorsen. Ingen planer, alt ta...

Farvel...

God kveld, kjre lesere♥ Da var siste kveld kommet. Plutselig har han far bestemt seg for at familien Thorsen skal avslutte ferien med brast og bram i selveste Athen. Han har sltt p storetromma og oppgradert oss til det luksushotellet og nr det i utgangspunktet ikke var planlagt, s storgleder jeg meg. N blir det Akropolis, Plaka og masse sightseeing! Det som ogs var litt greit, er...

Trist, men utrolig vakkert...

God morgen, fininger! I gr ble det seint for bde store og sm igjen. Vi bor som sagt p et lite familiehotell, og for tiden er vi kun elleve nordmenn og to nederlendere her. Vi spiste middag p stranda siden vi var der s lenge, s alle ble sittende rundt bassenget og snakke til langt over midtnatt. Her er det ingen regler om nr man kan bade, s jeg tror Mille badet til klokka var elleve og...

Souvala <3

God kveld i stugo! I dag ble ikke dagen helt som planlagt, for Mille har en tann som bller. Sjekka alle tennene hennes hjemme uka fr vi dro, for vi er jo vant til at ting forandrer seg veldig fort inni den munnen der, men neida, n m vi nok hjem trekke litt igjen. Men uansett, da fikk vi oss en byastur igjen, p firehjulingen, og det er jo alltid moro. Den snille tannlegen tok godt i mot ...

Rass-diktatoren!

God morgen! I dag var denne frkna oppe og hoppa allerede klokka seks, herlig! Jeg skrev til dere i gr at jeg hadde vrt og beskt et skikkelig creepy sted her p Egina. Bjrn Erik, Mille og jeg tok endelig motet til oss, og kjrte opp til noe av det styggeste som finnes her p ya. Nr jeg var her frste gangen for 14 r siden, ble jeg mektig imponert over et byggverk som ruvet over badebu...

In love with Greece <3

God kveld, fininger♥ Atter en nydelig dag i Hellas gr mot slutten. Igjen tilbragte vi dagen p stranda omtrent helt til solen gikk ned. Deretter dro vi p en litt guffen sightseeing som jeg skal fortelle alt om i morgen. Har nemlig alltid hatt lyst til gjre det, men som sagt er det ganske s creepy. Derfor blir det dele dagens koselige snaps med dere i steden. Im in love with Gre...

Og slik gr dagen...

God morgen, kjre dere! Her er vi fortsatt i komamodus. Det var jo lrdag i gr, og det betyr litt voksentid. Det ble ikke s gale, bare et par jodlevann, men s satt ungdommen oppe rundt bassenget nr vi kom hjem. Da ble det til at vi mtte tyse litt med dem fr vi la oss, s det ble gruelig seint allikevel. S n har vi alts lest og kost oss p sengekanten. Til og med Pippi har ftt potet...

Klima is the thing!

God kveld fininger♥ Vi fr aldri nok av utforske den lille ya vr. For ni r siden fant vi Klima Beach, en dry kjretur rundt hele ya som til slutt ender i en blindevei. Jeg husker det var magisk bade i den lille bukta og se opp p de ubebodde sene rundt. N har det blitt bygd noen f hus her, men sandstranden er fortsatt et "must" beske. Samtidig som stranden er et endeml f...

God morgen, kjre lrdag!

I dag er Lena og jeg tidlig oppe og kaprer solsenger fr grekerne kommer inn fra Athen og tar over hele Egina. Vel, n er det jo allerede dems y da, og jeg har full forstelse for at de kommer i hopetall i helgene til dette nydelige paradiset. Morningene er den beste tiden p dagen her nede, i alle fall noe av det jeg setter mest pris p. Deilig frokost hos alltid blide Pablo, p stamkafen s...

Triangel mysteriumet...

Hei igjen, turisten her! Rett over oss, her vi bor p Egina ligger Afaia-tempelet. Et imponerede byggverk fra ca. 500 r fr Kristus. Er ikke det sprtt?! Nr vi omtrent bodde i huler i Norge, vel litt overdrevet, s fantes det noen bersmarte folk med de mest avanserte byggeteknikkene innabords. Ikke nok med det. Det viser seg at Afaia- tempelet,vakre Akropolis i Athen og Poseidon tempelet p...

Sotos <3

God morgen, kjre lesere♥ I gr hendte det noe snodig. Etter en lang tur p firehjulingen, trengte trioen et etterlengta bad. Gjett om vi skvatt nr vi entret inngangen til grottene vi skulle dyppe oss i og fant skiltet "Sotos" over inngangen! Vi ante ingenting om dette og snuppeline hoppet i vret av glede: "Det er jo meg jo dere!" Jeg tuller ikke, hun flte seg som den stjerna og poser...

Kulturelle til tusen!

Hei igjen! Ja, jeg kan virkelig skrive under p at familien Thorsen ikke kaster bort tiden. Vel, vi sover lenge, men s holder vi ut til langt over midnatt ogs da. Trioen samt Pippi har alts bestemt seg for utforske s mye som mulig av ya Egina, og da var det p sin plass stikke en tur innom klosteret Agios Nektarios. De er jo sterkt religise her nede, og det er virkelig et must bes...

My precious Zo Skin Health...

God morgen! Som mange av dere vet, soler jeg ikke ansiktet. Pfrer jevnlig 30 og 50 faktor, bruker solbriller samt solhatt. Men selv om jeg beskytter meg s tar sola, og her om dagen hadde jeg ftt en liten brent kant i bue rett under solbrillene. Brillene hadde helt sikkert gnidd av solkremen, s dagen etterp hadde jeg trre skorper p kinna. Sabla irriterende, for jeg var s innstilt p ...

En drm...

God kveld kjre lesere♥ Da har vi ftt med oss solnedgangen ved bassenget, og vi jentene sitter og slapper av her fortsatt mens gutta tar seg en 5-minutter fr vi skal g ut og spise. Fikk lokket Bjrn Erik til knipse noen bilder av den nye strandkjolen min fr vi gikk p stranda i dag. Dere kan tro jeg har gledet meg til endelig kunne ta den i bruk. En drm av en fargeklatt fra Lin...

For en dag!

God morgen♥ Ja, n sitter jeg og venter p at snuppeline skal banke p og komme som en lerke inn drene her. Vi har nemlig en avtale om at hun har lov til komme ned til oss etter klokken ni om morningen. N er alts klokka nrmere halv tolv, og ingen Mille-mor er se enn. Regner med at hun fortsatt ligger utsltt etter den lange dagen p sykkelen rundt ya i gr. Vi pakket med oss b...

Jentene holder seg i aktivitet, litt i alle fall...

Hei igjen! En ting er klinkende klart, hun snuppa vr sier aldri nei til prve noe nytt. Da jeg spurte om hun ville vre med padle, ja da var hun ikke sein med dilte etter meg. Jeg har jo ftt treningsprogram av fysioterapeuten min n som det er ferie, men padling er jo s mye morsommere. Vi brukte ikke lange tiden fr vi var i takt...hyre, venstre, hyre, venstre. Kjempe kjekk mte ...

Blid uansett!

God morgen, kjre lesere! Da har jeg som vanlig alenetid p "kontoret" mitt. Alle sover, til og med gresshoppene...snodig. I gr mtte Bjrn Erik ta med seg snuppeline over til andre siden av ya og oppske legen. rene til Mille lager hekkanpekkan som vanlig, ingenting har forandret seg der dessverre. De kom tilbake med hestekur, redrper og badeforbud, men da lo pappsen godt. Blir neppe ak...

GoPro fun!

Hei igjen, kjre dere! I dag har han far og Mille lekt seg med GoPro kameraet. Kjeeeeeeeempe moro bli tatt bilde av i bikini-NOT! Men, men, jeg fr heller la vre dele de mest vulgre med dere. Jeg synes vel egentlig min kjre mann er noe i overkant ivrig etter alltid vre sist ute med alt av gadgets, men nr det kommer til kameraer er jeg han evig takknemlig. Denne gangen har han insta...

Vi loffer rundt i 30 km i timen...

God morgen kjre lesere! Ja, i dag ble det tidlig! Lufteturen til Pippi ble unnagjort allerede klokka syv og n er alle Candy Crush brukt opp ogs, s da er det vel p tide oppdatert dere litt. Han far fant plutselig ut i gr at han ikke gidder g opp og ned den eneste bakken vi har til stranda. Jeg burde jo ikke blitt overraska, for han gjr jo dette hver bidige gang vi er her. Han leier...

Mum and dad alone time <3

Jssenavn, i dag ble det seint folkens! Ikke s rart nr det var lrdag i gr og "voksentid". Tok med ungene ut p alt de ville frst, for deretter fore dem opp p sukker fr de ruslet opp bakken selv til hotellet. Da satte vi nesa mot Barracuda bar, som ligger p stranda. Her spilles det dunk dunk, onz onz musikk, men med det humret vi var i, spilte det ingen rolle. Du veit du ikke har hel...

Papsen underholdt hele Agia Marina Beach!

God ettermiddag! Da er jeg p plass p "kontoret" mitt igjen. Det eneste stedet med internett mulighet. Mille bader selvflgelig, mens vi andre har litt egentid. I dag var stranda stappfull. Athenerne elsker som sagt denne ya av en perle, s i dag var det ikke solsenger oppdrive. Srlig ikke for familien Thorsen som kom slentrende etter klokka tolv. Gikk derfor til stamkafen vr, spiste f...

Kontoret mitt <3

God morgen, kjre lesere♥ Vel, det begynner bli lunchtider n, men hele hurven sover fortsatt. Pippi og jeg har selvflgelig trasket litt i nabolaget, men det er fortsatt helt stille fra de i andre i etasjen over. La de sove, tenker n jeg. Om vi er p stranda klokka ni eller tolv spiller ingen rolle. Det blir langt over midnatt fr vi gr og legger oss, dgnet blir snudd rundt, s da ...

Finanskrisa rder...

God kveld, kjre lesere! Ja, da var det nok med strand for i dag. Ikke det at jeg ikke hadde klart vre der til sola gr ned, men ungene foretrekker et par timer i bassenget fr kveldstid. I dag har vi vrt og sjekket ut forholdene her, og mye har skjedd siden sist vi var her for ni r siden. Nesten halvparten av alle restaurantene og butikkene er lagt ned. Finanskrisa gjr seg synlig p hv...

God morgen, vakre Agia Marina <3

Ja, da har jeg gtt frste morgentur med lille Pippi-luska, og det er akkurat dette jeg har lengtet etter og ventet s lenge p! Tror ungene sover, aner egentlig ikke, for de bor i etasjen rett over oss. Akkurat n sitter jeg i en myk limegrnn sofa ved bassengkanten mens hele hotellet sover. Det eneste jeg hrer er gresshoppene. Tanken p at dette blir min morgenstund i 14 dager fremover er b...

N er det endelig vr tur!

God morgen folkens (skriker ikke alts, for jeg veit det er jysla tidlig)! Da var vi p plass p Sola flyplass, juhuuuu! Naboen vr Stig kom presis kl 04, og hentet det glade litt morratrtte femklveret. N er vi klare dere! Frst gr turen til Kbenhavn. Elsker Kastrup, og hper vi rekker snoke litt i butikkene der fr turen gr videre til Athen. N reiser vi fra skikkelig uggent Stavang...

Skummelt!

Ja, i gr gikk den store pikedrmmen i oppfyllelse! Mille har omtrent ikke snakket om noe annet de siste fem ukene, og i gr braket det ls. Med rebeskyttelsen limt fast p hodet, godt sittende klemt mellom Bjrn Erik og meg, kom det bde gledeshyl og trer fra snuppa vr hele tredve minuttene fr det satte i gang. Plutselig ville hun g, for det var rett og slett for skummelt! Herreminskaper...

Lazy days..

God ettermiddag kjre lesere... N har vi akkurat kommet hjem fra to eventyrlige dager i Kristiansand. Egentlig skulle vi ha vrt turister i selve byen, men Mille ville det annerledes. Forutenom rusle bort i dyreparken et par gagner, ville hun vre pQuality Hotel & Resort Kristiansandhele tiden. Her manglet det ikke p noe, hun hadde alt hun nsket seg innen rekkevidde og det beste av alt, ...

Kristiansand zoo!

Hei igjen godtfolk! Det kun vre trioen Thorsen p tur, er jo bare helt fantastisk. Med Bjrn Erik som den perfekte guiden, og snuppelines enorme engasjement, er det bare flyte med, og det fungerer til tusen. Ankom dyreparken nr den pnet og var vel en av de siste som gikk. Det var nesten snn at vi hadde hatt lyst til gjemme oss i skauen der, og vrt der til evig tid. Vi fikk jo med o...

We are in heaven!

Guriland dere, hvor skal jeg begynne?! Mille har bestemt dagen! Vi forlater ikke dette hotellet fr vi m i kveld nr vi skal p Kaptein Sabeltann show. For her er det godt vre, srlig for sm prinsesser og pirater. Quality Hotel & Resort Kristiansander nemlig barnas hotell. Dette er et paradis p jord for smtrolla, og nr barna vre har det bra, ja da har vi foreldre det supert ogs. Her...

Da kjrer vi!

God morgen! Ja, da var treklveret i gang! P vei til dyreparken. Jeg aner ikke hvor mange ganger Mille-mor har snakket om det her i det siste, a thousand times, men n er vi i hvert fall p veien og ikke s alt for langt unna. Jeg stod opp 05:30, gikk avskjedstur med Pippi-luska (snufs), stekte rundstykker for s lage med god matpakke. Den spises i bilen, for her er det ingen tide miste....

Det handler om skape minner...

Hei igjen kjre lesere♥ Forleden dag tok vi med oss frkna vr til byen og deltok p VG-Lista. Det var ikke det at hun ytret et stort nske om f oppleve dette, men som foreldre til et noe spesielt barn, fler vi oss forplikta til steppe inn der hun gjerne ikke helt klarer henge med selv. For hvem liten jentunge gr vel ikke gjennom livet og har stor crush p diverse artister, har ...

Havfruen vr...

God kveld i stugo kjre dere! Alt var egentlig pakket og klart for stranda i dag, men s vknet vi opp til ei rdyd frken helt utslitt og slapp. Hadde hun ftt bestemme, ja da hadde vi vrt p stranda i hele dag ogs, men nei, vi satte foten ned. I tillegg har vi akkurat mottatt nye utembler, og det er rart med det dere...Ofte nr man fornyer seg et sted, ja da generer det seg tilleggsarbei...

For noen vakre perler vi har!

God lrdags morgen kjre lesere! Jeg hadde jo hpt rekke blogge en gang til i gr kveld, men dagen hadde dessverre ikke nok timer. Nr du er p stranda til 20:15, skal dusje hund, barn og deg selv for deretter lage sein middag, ja da er det ingen tid igjen. Men "Herliga London" for en dag! Vi nordmenn er s inni hampen velsigna med alle de nydelige strandperlene vre. Vi har lagt vr els...

Endelig fredag!

Da blir det stranda! Gurimalla s heldig vi er! Syden delux jo... Starta tidlig pn i dag med koselig besk fra Moi. Skravla har gtt i hundreogti, rein lykke det der med oppdateringer fra vennegjengen. Fr jeg stikker avgrde, s m jeg jo vise dere litt bilder fra grsdagens festmiddag. Hele den lille familien vr samt guttas jenter deltok, og vi gofla i oss all verdens deilig junkfoodre...

Mens vi venter p fest...

Guriland for en deilig dag! Enten er hele nabolaget bortreist eller s gjemmer de seg for sola, for her hjemme er det helt folketomt n. Vi hadde nok ogs vrt p vift, eller p en strand hvis ikke det hadde vrt for at vi skal mte Dennis og Kristin om noen f timer. Hadde liten lyst til vaske hus og stelle til festmiddag her hjemme i dette fine vret, s vi drar heller med oss hele gjengen...

Det er din dag i dag, Dennis <3

Ja, hurra for deg som fyller ditt r, ja deg vil vi GRATULERE! Lille rampungen vr har blitt til en flott ung mann, og i dag skal vi feire han med brask og bram! Han fly ut av redet allerede for fem r siden og har alltid klart seg bra p egenhnd. Snart gr veien videre til Oslo ogs, og vi heier alle p deg og din kjre Kristin ♥ Du har et stort hjerte, hye familieverdier og allti...

Til topps!

hhh, da ligger vi som noen slakt, nydusja i hvert vrt sofahjrnet fr vi skal ut p nytt sprell igjen om en liten time! Turen gikk som sagt til Dalsnuten i dag. En strabasis klatring p frkna vr, som kjempet seg opp 323 moh. Mtte ta et par vannpauser, men vi klarte tilbakelegge de 3,8km uten srlig store problemer. Litt glatt p nedoverstigningen etter litt regnvr, men for en mestring...

I farta!

Ja, da var tuppene og Bjrn Erik p vei til Sandnes. Vi skal g til Dalsnuten for frste gang. Det yrer litt her p Hundvg, men jeg som var tidlig opp og hos veterinren med Pippi halvveis til Sandnes, ser at finvret er p vei. Pippi har fjernet tannstein, i full narkose, for det er "farlig". Derfor er det ei litt pjusk Yorshire vi har med oss. Men det er en selvflge at hun skal opp p toppe...

Ja, ja, jag vill ha dig!

YES! Der fant jeg endelig et apotek som hadde ftt inn Scholl sin elektriske fotfiler, YES, YES, YES! Jag ser p dig, och du ser p mig. Och jag sger, Ja ja jag vill ha dig. Snn flte jeg det, nr haugevis av dem l foran meg p Kvadrat i dag. Grabba en til meg, som om jeg skulle vre redd for at alle de tyve som l der ble snappe vekk foran nesa mi. Det hadde jo ikke skjedd, men jeg reag...

Glad tirdag <3

Heihei fininger! Ja, da var tirsdagen godt i gang. Vknet opp til at Bjrn Erik sneik seg opp i senga mi, han er endelig hjemme igjen, n er det ferietid ♥ Vi har allerede vrt ute p et par render, her ligger vi ikke p latsiden. Mille har nemlig klagd over vondt i tennene og i gr nr jeg pusset dem, oppdaget jeg masse verk i tannkjttet. Vi tar ingen sjanser, s i dag bar det rett t...

Savner, savner, savner og mimrer...

God kveld! Det er helt merkelig hvor fort det har gtt siden Bjrn Erik dro offshore denne gangen. I morgen er han her igjen, s dere kan tro Mille gikk i taket nr hun fikk nyheten♥ Satt og kikket gjennom bildene fra dagene vre fr han reiste, nr vi var p farta i Halden. Fant plutselig mange sm yeblikk som jeg helt har glemt vise dere. Blant annet alle bildene fra Halden by, bes...

Happy Monday <3

God morgen, kjre mandagslesere ♥ Denne uken startet slettes ikke verst. Fikk nemlig vkne opp blant myke pledd p Avea Klinikken. Hele kroppen skriker og er stl etter helgens Bootcamp, s dette var virkelig deilig. Fikk min fjerde og for yeblikket siste MA peelingbehandling. Snakk om fle seg fresh etterp da. Takk Jeanette! Det er et par mneder siden jeg startet med det ...

Jeg bestikker ungene...

Det er ikke bare jeg som skal lese i ferien. Ungene bestikkes... Jeg har alltid nsket at alle barna vre skal ha like stor glede av lese som Bjrn Erik og jeg har. Vi fr nesten abstinenser hvis vi ikke fr gtt gjennom noen sider hver bidige kveld. Har vel i grunnen aldri helt klart overbevise de store gutta vre om at dette er livet, men at de har tjent litt penger p dette, er sikkert ...

Late dager i sikte...

Har dere en fin sndag? Det har vi tuppene, samtidig som vi er s fornyde med helgens lille bootcamp. Klapper oss stolt p skuldrene, og er begge klare for nok en travel uke. I dag har Pelle vrt p loftet og hentet ned koffertene til Hellas ferien. Vet det fortsatt er nesten to uker til vi reiser, men jeg liker planlegge. Nr vi ogs er bortereist hele neste uke, kommer hjem kun f timer ...

Geniale 7 minutter!

God kveld, dere♥ Mens kjre Andrea er p vei til Amsterdam akkurat i dette minutt for danse seg gjennom Sensation White party, tar Tonje og jeg oss av den nye mobil-appn hun etterlot seg. N skulle dere vrt flue p veggen! Hun ga meg nemlig det rdet og laste ned "7 Minute Workout" appn gratis p iPhonen (Tonje fant den p sin Samsung). Et 12 stegs intervall treningsprogram som kun...

En magisk sommerkjole i bytte for en flaske vin...

Hallo deilige lrdag♥ Ja, i dag vknet jeg opp med Tonje ved min side. Hun sov som sagt over, og snakk om bli kasta tilbake til de gode gamle dager hvor skravla gikk i hundre p sengekanten. S koselig atte, for vi tuppene gr aldri tom for samtaleemner. Egentlig skulle vi hatt maratontrening i lypene her i dag, men uff og dobbeltuff, det har begynt regne, sideslengs. Ikke s ille ...

Tuppekveld <3

God kveld i stugo, fine dere! Vel, egentlig var planen ta seg en liten sving i Stavanger by, men neida. Tonje og jeg har vrt superflinke med trim og mat siden sndag, s vi ville ikke delegge noe med Kong alkohol. Tok heller en 70 minutters rask gange i nabolaget her, og dro hjem etterp og lagde oss deilig fortjent fredagstaco. N blir det snurre film til vi stuper i sengs. Bestis skal...

Mestringsflelse...

Sjekk her da dere? Kokken Mille har klart steke egg, helt alene! Det leve med et syndrom som gjr at man stadig mister konsentrajonen, henger litt etter og ikke alltid fler man fr til det man vil, er ikke lett. S nr Mille i dag spurte om hun kunne f lov til steke seg egg selv, s var det bare kjre p. Jeg rrte ikke en finger, hun gjorde alt selv, men jeg mtte selvflgelig fork...

Aegina eventyr p gang, snart...

God morgen kjre lesere! Ja, da har jeg brukt morningen p mimre og ikke minst glede meg til kommende Aegina tur. Dette blir fjerde gang vi besker denne greske perlen. Bjrn Erik og jeg hadde barnefri en hel uke for lenge siden og reiste hit uspesifisert. Ikke visste vi at denne ya, rett utenfor Athen, skulle komme til bety s mye for oss. Dennis og Pelle har vrt med to ganger, og vi g...

Ungen er lei av finne p noe...

God kveld i stugo! N har jeg vrt bak i hagen med Pippi og kost meg med dagens siste solstrler. Tenk, Mille nektet vre med p noe i dag. Hun hadde kun lyst til slappe av hjemme og inne. Hvis jeg p liv og dd hadde villet aktivisert henne, ja da hadde hun ikke hatt noe valg, men jeg s hun var sliten. Det er tross alt hennes sommerferie ogs, og selv om vi foreldre stadig bekymrer oss o...

Hrfjerning, trim og velvre!

Gooood morgen! Ja, da er turbo-Nina i farta! Velvre og egentid er tingen fr kl 11. Heidi forstr ikke hvorfor jeg driver samler p de f hrstrene jeg har under armene. Etter litt betenkningstid, er jeg jo helt enig. Hvorfor ikke bare f det fjernet, for alltid? Tror neppe jeg vkner opp en dag og plutselig fr megalyst til slippe ut hret. Nei, vet du hva, f det vekk! Tok 2 minutter. ...

OTZ is mine!

Hei igjen! Ble veldig mye kjpekjpe greier her i dag, men s har jeg og Mille-mor alts vrt en del render, ftt kryssa av litt p "to-do" handlelisten vr fr vi reiser til Hellas om 14 dager. Ei venninne av meg som var med til Kbenhavn trasket byen opp og ned lekende lett i noen utrolig ste sko. De ser helt flate ut fra utsiden, men takket vre en korksle som former seg etter foten inni...

Parasollen man bare m ha!

Heihei, kjre lesere! Ja, da har vi jentene vrt p kino igjen. For som mange vet har vi skaffet oss ledsagerbevisog da m vi jo bruke det. Mille elsker g p kino. Da forsvinner hun helt inn i sin egen verden. Hun er s stille s stille, kjempeflink. S nr vi var og s Dragetreneren 2 sist uke, kjpte vi liksgodt billetter til dagens forestillingen Torden & Magi. Veldig st film for de al...

8 tupper i bademodus...

God kveld, eller god natt heter det vel snart... Herrejemeni n ble det sein blogging, men snn er det nr man er utendrs hele dagen. Var som sagt p Gamligen i dag ogs, klokka var nrmere tte fr vi kom inn drene her. Da bytta jeg bare sko og kom meg ut igjen p trimrunden min rundt ya. Dere kan tro jeg ble glad nr deilig lk/gulasj-suppelukt slo mot meg nr jeg var ferdig. Snille Tonje...

Pakket og klart!

Ja, da er dagen snn noenlunde i gang! Vi skal snart ta turen innom butikken for kjpe med oss boller og salat, for deretter reise p Gamlingen igjen. Denne gangen blir fem venninner med, s da regner jeg med at vi kommer til fylle opp bassenget med hele ungeflokken vr. Tror faktisk denne dama her ogs skal dyppe seg litt, badedrakten er i alle fall pakket. Med dette nydelige vret n...