Jaja, jeg må vel bare krype til korset og innrømme at det var verdt det…

Heihei, igjen, fra Giili!

Jeg skal ikke bruke all verdens tid på formen til Mille i dag, men må få nevne at det ble et lite tilbakefall i går. Hun badet nok litt for mye i bassenget. Der og da kjente hun ikke at hun gjerne trengte å hvile litt inni mellom slaga, og vi som foreldre glemte oss helt ut. Vi nøyt å se henne le igjen, og vi trodde ærlig talt hun var klar for det. Jaja, sånn kan det gå, så i dag er vi tilbake til å kun chille på stranda.

Dette innlegget blir derfor en liten digresjon fra vi var på Bali, og det må jeg nesten få lov til siden det er begrensa hvor mye jeg kan få ned på papiret om “livet rundt solsenga mi”. Særlig med tanke på at jeg i utgangspunktet ikke er så glad i å sole meg. Dere skulle ha vært flue på veggen her tidligere i dag. Jeg må nemlig finne på noe, for å ikke kjede meg i hjel, så i dag ble det “Nina leker med bokstavkjeksen til Mille i sanda”. Ikke særlig kreativt, men sånn går no dagen.

Min kjære Bjørn Erik er som jeg har nevnt tidligere ungenes aller beste aktivitetsleder. Ikke bare digger han tanken å gjøre noe kjekt for dem, han elsker alltid opplevelsene selv også. Er det en ting jeg gjerne styrer unna, så er det vannparker. Jeg var stor fan før, men nå som helsa skranter, er jeg livredd for å bli verre av ting med fart og spenning. Derfor følte jeg meg en smule raus når jeg inviterte gjengen min med på den godt omtalte vannparken Waterbom Bali. Jeg fant meg en stille og rolig solseng i skyggen og blogga, mens “ungene” forsvant ut på sprell.

Det var ikke mye jeg så til dem den dagen, men av og til kom de heseblesende innom for å “rapportere”. Bjørn Erik som har opplevd det meste av dette før, kunne fortelle at dette var bra greier. Det var nok av spennende attraksjoner å velge mellom, og det beste av alt, han fikk lov å ha med seg GoPro kameraet, YEEEAH! Fyttikatta så deilig det må være å fortsatt klare å finne barnet i seg som godt voksen. Dere skulle nemlig sett geipen på dem begge når herligheten stengte. De kunne med andre ord ikke få nok ❤
 

En utrolig fin familiepark, et moderne anlegg, som i tillegg til alle skliene kunne by på flere bassenger, restauranter og egen spa avdeling.

På den grønne nederst til høyre var max kg for to i flåten 160 kg. Ikke rart Bjørn Erik og Mille omtrent føyk over kanten. Mille tok på den oransje kanten. Den ble derfor kun med denne ene gangen.

Moroklumpen min…

 

 

 
 
Bjørn Erik har som sagt klart å filme mange av de kuleste opplevelsen fra dagen, og jeg håper virkelig jeg klarer å få de med her. Hvis ikke legger jeg ut snutten på siden min seinere i dag. 
 

Nyt søndagen i dag dere, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#ferie #sommer #bali

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg