Det var umulig for meg å komme til jentene, så da ba jeg heller de hjem til meg…

God fredag, dere!

Jeg prøver å få til å treffe venninnene mine en dag i uka, og fredags morning passer som regel aller best. Frokost kl. 10 er alltid en slager, men nå som jeg fortsatt har urinveisinfeksjon, svetter jeg litt ekstra hvis jeg må være for lenge unna min egen trygge do. Derfor ba jeg heller gjengen hjem til meg i dag, og jammen var jeg så heldig at det passet både for Monica, Vibecke, Tonje, Simone og vesle Aiden å komme.

Timene gikk som vanlig alt for fort, for det skjer alltid så mye blant disse jentene her. Vi går aldri tomme for ting å snakke om. I tillegg så hadde jo jeg også litt på hjertet etter helgens mange sprell, så plutselig stod snuppeline i døra, ferdig på skolen og kjempeklar for helg. Det er derfor det alltid passer best å treffe jentene tidlig, så jeg kan være mamma igjen, når Mille kommer hjem. Da har jeg fått rikelig påfyll av gode vibber, og kan begynne helgen godt rusta.

Det ble altså så varmt i dag når sola stod mot vinduene, så vi valgte hele tiden å ha verandadøra oppe. Det var helt nødvendig med frisk luft, og det benyttet kjøteren Pippi seg av også så klart. Ingen merket at hun sneik seg ut der et øyeblikk, men alle fikk med seg ankomsten hennes igjen. Rampen hadde rulla seg i noe dritt, som fikk oss alle til å hoppe i taket når den kloakkstinkende odøren raskt spredde seg i hele huset. Gudskjelov var Simone snartenkt og fanget henne kjapt inn med en serviett. Godt stinkbomba kun er på 1,5 kg så det er en enkel jobb å “fikse” hu igjen…

 

Nå tar Mille seg en velfortjent hvil i sofaen mens vi venter på at Bjørn Erik skal komme hjem. I dag skal alle i stallen, for i dag er det dugnad siden det skal være araber konkurranse der i helgen. Dette er ganske nytt for oss, men jeg gleder meg noe enorm til å få alle disse spenstige dyra på besøk. 

Da er det bare å ønske dere alle en superduper helg! Kos dere masse i finværet!

Klemmer sendes i fleng, Nina

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#venner #mammablogg #hverdag #interiør

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg