Ja, hun fikk gå i stallen selv om hun ikke fikk gå på skolen!

God kveld, kjære dere ❤

Mille har ikke vært på skolen på nesten tre uker. Det vi først trodde var en forbigående halsbetennelse endte til slutt opp med å bli en seigliva lungebetennelse. Hun har omtrent ikke sovet en eneste natt siden det hele startet, og har blitt ei tynn flis av seg selv. Hun er slappfisk så til de grader, og ligger mer eller mindre strak 24/7. 

Det verste med å være syk, er visstnok å være borte fra hesten sin. Så når hun etter 14 timers søvn i natt, inviterte jeg henne med meg ut i stallen. For Sol har alltid vært hennes beste medisin når livet lugger. Noen synes kanskje at unger som først ikke får gå på skolen, gjerne burde holdt seg hjemme og inne til de blir friske igjen. Jeg har alltid kjørt den regelen med gutta, men med Mille tar jeg ofte helt andre valg. For utenom Kaja-mor i gata vår, har ingen andre unger vurdert å stikke innom å holde henne med selskap, det blir ensomt i lengden. Ganske stusselig, spør du meg.

Stallbesøket gjorde godt. Smilet kom frem igjen, og roen senka seg. Jeg tenker igjen at den hesten er noe av det beste som har skjedd jentungen vår. Dyr stiller ingen krav til vennskapet utenom godt stell og mye kjærlighet, og det er det plenty av her ❤

 

Endelig helg, og jeg ser virkelig frem til morgendagens mange store begivenheter. Akkurat nå sitter derimot Bjørn Erik og jeg og skuer det nydelige lille familiemedlemmet vi har fått. Kan dere gjette hva det er? Eller kanskje dere allerede ar fått det med dere på dagens mange Snap? Jeg lover selvsagt å skrive mer om henne (ja det er ei jente), må bare lære meg henne mer å kjenne ❤

Masse kjærleik sendes dere alle, Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #helse #barn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg