Ennå ikke lei ✨

Jeg ser det er mange som er i gang med å rydde bort jula nå. Ikke urimelig i det hele tatt, men vi koser oss nok med herligheten et par dager til. For jeg har overhodet ikke hastverk med å ta grep om hverdagen riktig ennå, og det virker som om Bjørn Erik og Mille er ganske avslappa til det de også. Vel, vi har faktisk holdt oss unna snop og søtsaker (halleluja, i hele to dager), en bragd til oss å være, og i tillegg har vi vært ute og rørt på oss. Så litt gira er vi vel med å komme i gang med en noe sunnere hverdag.

Det gikk forresten bra med alle koronatestene våre. Alle var negative. Det kom vel egentlig ikke som en overraskelse, og godt er det. Så da er det bare å fortsette som før, være forsiktige. 

I skrivende stund sitter han far og følger med på ishockey-thrilleren Narvik-Vålerenga, Mille fordyper seg i serien “Teen Wolf” på rommet sitt, og jeg gleder meg til å få tilbake TVén etterpå så jeg kan fortsette å se de nyklekka “Vikings” episodene. For de av dere som er like fan som meg, så har det altså kommet nye HBO episoder fra 11-20 i sesong 6. Skikkelig nervepirrende og helsvart.

Har dere fortsatt litt jul i stua rundt dere, eller begynner dere å bli lei nå? 

1 kommentar
    1. Har ikke vært så mye jul her, så er kun et par nisser å rydde bort 🙂 Når det gjelder Vikings, vi har alle på dvd, men ikke siste sesongen. Gleder meg til den kommer på dvd også. Vi vil ha hele serien i hylla :-)Elsker den serien

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg