Forelska 💙

Tusen, tusen takk for alle de varme gratulasjonene. De strÞmmer stadig inn, og minner oss gang pÄ gang hvor heldige vi er. Det er rart det der dere, at et sÄ lite vesen knytter sÄ mange i sammen. KjÊrligheten formelig flommer over, og det er rett og slett herlig.

I dag har Falk allerede rukket Ă„ bli en uke, og det har ikke gĂ„tt en dag uten at vi har fĂ„tt se han “live”. Jeg blir altsĂ„ aldri lei av Ă„ se pĂ„ det lille nurket, og vi tĂžyser og tuller med at vi burde ha et kamera pĂ„ han hele tiden, sĂ„ vi kunne sitti her i Stavanger og nistirra pĂ„ han. Jeg mĂ„ nok fĂ„ innrĂžmme at jeg synes vi er alt for langt fra hverandre akkurat nĂ„, men nĂ„r jeg tenker meg om, sĂ„ er det kanskje like greit. For jeg er litt redd for at jeg hadde stĂ„tt pĂ„ dĂžra og klort for Ă„ komme inn hver bidige dag, og det er jo heller ikke greit. Skrulla av en farmor mĂ„ helt klart ta et steg tilbake, for tross alt kommer det nok av stunder fremover hvor vi kan ta igjen all den tapte tiden. 

Den lille trioen pĂ„ “LĂžkka” trenger uansett ro nĂ„ til Ă„ bli bedre kjent med hverandre og alle de nye rutinene, og da trenger de ikke en super forelska farmor pĂ„ dĂžra i ett sett. Vi skal dessuten feire 17 mai sammen i Ă„r, og det er tross alt ikke sĂ„ lenge til. Nedtellinga har allerede begynt
 💙

KjĂŠrlighet ved fĂžrste blikk, Nina

 

#nyfĂždt #barnebarn #farmor #besteforeldre

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg