Strandlivet ☀️

Hei, igjen!

Vi bor helt perfekt her på South Beach, Miami. Midt i smørøyet, kun et kvartal fra stranda, så bilen (bussen) har til nå ennå ikke blitt brukt.

Den perfekte ferien for meg, er å få slappe av til lyden av bølger, så i dag gikk turen ned på den milelange stranda. Hotellet vårt har egne strandsenger der, og vi stod allerede på gjestelista over å få bruke dem når vi kom. Vinden var nokså sterk, og godt er det, for jeg tipper gradestokken nærmet seg tredve utover dagen.

Jeg planta meg godt under parasollen, med faktor 50 smurt “all over”, og iakttok lekne Bjørn Erik og Mille som kasta seg ut i de gigantiske børlgene. Det tok derimot ikke mer enn et par minutter før to av badevaktene slang seg på firhjulingene sine, for så å svømme ut for å redde noen. Selvsagt ikke mine fine, men fyttikatta så skummelt. Ei voksen dame klarte rett og slett ikke å komme seg innover til land igjen på egenhånd. Badeflagget ble bytta ut fra gult til rødt, så det var godt å få den lille flokken sin opp på land igjen.

Vi var fornuftige i dag, og ble ikke på stranda mer enn tre timer. Det er så kipt å bli solbrent, noe Bjørn Erik og Mille pleier å bli de første dagene på hver bidige ferie, og for å være helt ærlig hadde vi heller ikke tid til mer. For i dag hadde vi booka oss inn på hele to store severdigheter, så det var egentlig bare tiden og veien før vi var nødt å være på plass et helt annet sted…

Nå har vi akkurat kommet oss hjem etter den sykeste opplevelsen ever. Vi har altså hatt det så moro, men det får jeg heller fortelle dere om i morgen.

Her har reisefølget mitt allerede sovna, og jeg får vel joine dem. Bjørn Erik har planlagt mang en opplevelser i morgen også, så det er bare å legge seg til ladning.

God morgen til dere, og god natt herifra ☀️

 

#miami #southbeach #ferie #familie #usa

2 kommentarer
    1. Så fint det ser ut! Blir alltid inspirert av dine reise blogginnlegg. Lag gjerne innlegg om tips, hotell osv etter hvert 😀 ha en fin ferie!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg