Hjælp, jeg skal på kjendisfest, what to wear?!

Sorry folkens, det var ikke meningen å skrike så høyt, men det er jo ikke hver dag en slik invitasjon havner i mine hender. 

 

 Den allerede planlagte turen til Oslo ble straks veldig annerledes, for hvem sier vel nei til en slik fest? Moods of Norway skal feire 10 års jubileumet sitt og jentene fra Vestli og Stovner stiller gjerne opp og bidrar… vet de egentlig hva de har begitt seg ut på?

Med en gang heiv jeg meg på telefonen til venninnen min og spurte febrilsk: “Hva pokker skal vi ha på oss?” Fine jenta svarer: “Converse så klart, og så har jeg kjøpt meg ny kul lue”. Åhhh du milde jesus, forstod med en gang til min lettelse at jeg ikke trengte å bekymre meg. Vi er i alle fall ikke jentene som kommer til å heve den høye glamour faktoren. Men Converse? Fikk en telefon seinere på dagen som redda hele situasjonen. For selvfølgelig er jeg nødt å være meg sjæl og troppe opp i tresko. Tror neppe noen andre kommer likt kledd som meg, thihiii.

True to myself  

#moodsofnorway

6 kommentarer
    1. Kle deg som du vil 🙂
      Jeg skal også på moods festen, det er jo årets happening under OFW 🙂 var der for to år siden også, det var utrolig kult 🙂

    2. Nina går med verdens kuleste tresko. Og hun er (heldigvis ) ikke som folk flest 😀
      Hvor mange par har du nå, sånn ca? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg