For the next two hours your ass is mine!

Jeg våknet med et stort smil i dag når minnene fra gårsdagen dukket opp. For en mann og for noen fantastiske venner jeg har. Kvelden kommer langt opp på “minner for livet” lista mi. Mannen jeg snakker om er ingen ringere enn “The big entertainer” Robbie Williams!

De 25.000 oppmøtte skreik av full hals da han høylydt proklamerte: “For the next two hours your ass is mine!” Vel, rompa mi fikk han ikke, but he got my full attention! Det har vært stille rundt han de siste åra så jeg hadde ikke de helt store forventnigene, men jeg hadde ikke trengt å uroe meg, mannen ga alt.

Sjekk forresten ut hva min kreative sweetheart Simone klarte å komme opp på storskjermen med!

Fine sønnen min har endelig fått sansen for det å gå på konserter.

Like før nå..


Noen kilo tyngere enn sist jeg så han i Oslo, men det kledde han godt. Gutten har blitt en skikkelig handsome mann.

Tårene mine rant under avslutningen “Angels”.


Kjære Robbie, håper vi treffes igjen en gang. Vi lover deg, vi priser deg, vi tilber deg, vi opphøyer deg, Amen!

– Nina –

#robbiewilliams #konsert #stavanger

4 kommentarer

Siste innlegg