Rocken lenge leve!

Steike så moro vi hadde det i går!

Brynerocken 2013 ble avviklet i helgen og heldige meg hadde bestis Tonje booket inn på hotell der. Det var bare å henge seg på. Vi stasjet oss opp på hotellrommet og begynte kvelden med en fortreffelig middag. Tror aldri jeg har smakt makan til bedre biff med portvinssaus. Men hallaisen, gjett hva som hendte i det vi gikk inn på restauranten? En søt liten rockerompe smatt inn foran oss i det vi skulle sette oss til bords. Selveste “Spike” fra The Quireboys satte seg ned ved siden av oss. “Hello girls”. Dere kan jo gjette hva fru Thorsen på stotrende megadårlig engelsk klarte å svare! “Hi, we are only here for you tonight”. Ærre mulig?! Tonje ble sprutrød og forsøkte å kvele en latter, mens hun hvisket: “Det hørtes noe desperat ut, litt groopie ut kanskje?” Åhhh nei, så flaut! Jeg drakk ikke denne kvelden, så jeg kunne ikke akkurat skylde på kong alkohol heller. En snodig start på kvelden, men han var i alle fall høflig når han gikk: “See you later, girls”. Jada, jada, smil tilbake.


Da var småpikene klare for skikkelig Rock´n Roll!


Hyggligste Terje tok i mot oss.

Utrolig at lille Bryne får til å arrangere dette her, en stort takk skal dere ha. Håper virkelig dere drar inn nok cash sånn at dette kan gjentas hvert år. Fikk den deilige gamle skolefølelsen når jeg gikk inn i lokalene der,  for dette var ingen mørk bule med ølstank. Dette var mer et fritidsklubblokale, og det funket som bare f… Jeg kom egeltig kun for å få med meg The Quireboys, men ble positivt overraska av noen av de andre. Er ikke spesielt fan av de alt for harde banda, men var nå innom både Six Eyes Lost og Diamondog.


Endelig kom gutta våre! The Quireboys er store for meg. Det er musikk man ikke kan stå stille til. Tonje og jeg svaiet med og sang av full hals…som vanlig.

video:img4007

Er vi ikke flinke?

The Quireboys svikter aldri! Jeg var storfornøyd etterpå, så når klokka viste seg å være to, var det på tide å sette seg i bilen og komme seg hjem.


Takk for denne gang Bryne, og takk for en rocka kveld bestis, Tonje!

Ha en fin kveld, folkens!

Nina

#brynerocken #quireboys

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg