Så takknemlig!

God ettermiddag!

Som innflyttere til Stavanger har ikke ungene besteforeldre her i nærheten. De har et sett i Oslo og et sett på Sørlandet. Selv om de er langt borte er de allikevel alltid til stede. Det er supert med moderne tider der de eldre tør å prøve nye ting. De er alle på Facebook og er hyppige brukere av Skype. Mille på 7 og Pelle på 16, tok flyet alene til Rygge i sommer før å besøke min mamma på hytta i Fredrikstad. Når de kom hjem hadde de med seg nydelige Marius-tunikaer til både Mille og meg, for en lykke!


Jeg er altså så glad for alt min mamma lager til oss. Den dama er en magiker med strikkepinnene. Selv kan jeg absolutt ingenting, så gjennom årene har hun supplert alle ungene med de flotteste kreasjoner. Hun har fulgt med på moten og hva ungene liker, og nå er altså det herlige gode gamle Marius-mønsteret tilbake igjen.

Elsker denne friske varianten. Kan brukes til hverdag, men også til fest. Tusen takk, kjære mammaen min 

Klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg